جشن دهه ولایت در بوستان سرو جعفریه قم برگزار شد

قم(پانا)- جشن ایام دهه ولایت و امامت با حضور پرشور مردم جعفریه قم در بوستان سرو این شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
جشن دهه ولایت در بوستان سرو جعفریه قم برگزار شد

جشن بزرگ ایام دهه هه ولایت و امامت با حضور پرشور مردم جعفریه قم و همراهی مسئولان این شهر از جمله فرماندار، اعضای شورای شهر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد، حمید پرهازه فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه جعفرآباد و دیگر مسئولان، در بوستان سرو جعفریه برگزار شد.

این مراسم شب گذشته با سخنرانی فرماندار شهرستان و حضور و نقش آفرینی حمید عابد بازیگر سینما و عباس محمدی به عنوان شعبده باز همراه بود.

همچنین معصومه مهربانی که در رشته کاراته از منطقه جعفریه در سطح کشور مقام دوم را کسب کرده بود، مورد تقدیر قرار گرفت و در پایان، به 10 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه هدایایی تقدیم شد.

سلسله جشنهای دهه ولایت و امامت و نشاط اجتماعی با عنوان «غدیری ام» به همت سپاه شهرستان جعفرآباد و با پشتیبانی شهرداری جعفریه و سایر ارگانهای شهرستان جعفرآباد و نیز با هنرمندی هنرمندان مطرح کشور و استان از ۲۰ تیرماه به مدت ۵ شب در حال اجراست.

عروسک گردانی، شعبده بازی، اجرای گروه سرود، ورزش زورخانه ای و... جزئی از این برنامه های جشن دهه ولایت و امامت در بوستان سرو جعفریه است.

در این مراسم برنامه هایی ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان اجرا و جوایز ارزنده و پک فرهنگی با موضوعات غدیر و غدیر شناسی به حاضرین تقدیم می شود.

دانش آموز خبرنگار: رویا گلباز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار