واکاوی ماجرای جروبحث مدیرعامل پرسپولیس با هواداران در ساختمان باشگاه

تهران (پانا) - ماجرای اعتراض روز گذشته هواداران پرسپولیس به مدیرعامل این باشگاه چه بود؟

کد مطلب: ۱۲۹۳۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
واکاوی ماجرای جروبحث مدیرعامل پرسپولیس با هواداران در ساختمان باشگاه

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی عادت همیشگی‌اش در انتقاد از شرایط موجود را این بار مدت‌ها قبل از شروع فصل کلید زد و در گفت‌وگوی تازه‌اش با خبرنگاران در محل تمرین قرمزها، به همه چیز انتقاد کرده و نگرانی‌اش را از توقف روند نقل و انتقالات باشگاه نشان داده است.همین موضوع کافی بود تا سیل انتقاد هواداران این باشگاه از رضا درویش در فضای مجازی به مقابل این باشگاه کشیده شود.

هواداران پرسپولیس با حضور مقابل ساختمان این باشگاه از درویش و سایر مدیران پرسپولیس چند پرسش ویژه داشتند. آنها خواستار پاسخ مدیرعامل قرمزها در رابطه با دو موضوع ویژه (لغو اردوی ترکیه و عدم جذب مهاجم خارجی ) بودند، موضوعی که درویش پاسخ روشنی به هواداران نداد تا موجب جر و بحث درویش و هواداران شود.

البته که پرسپولیس هنوز تیم کاملی نشده و در چند پست به ویژه خط حمله نیاز به خرید بازیکن دارد اما اوضاع اصلا شبیه آن فاجعه‌ای نیست که یحیی توصیف می‌کند. پرسپولیس حتی اگر هیچ بازیکن دیگری جذب نکند، باز هم یکی از پرستاره‌ترین ترکیب‌های یک دهه اخیرش را در اختیار خواهد داشت، یحیی اما همان سیاست همیشگی را در پیش گرفته است و دوباره از مدیران تیم انتقاد کرده است تا علاوه بر ناراحتی رضا درویش از او، موجب اعتراض هواداران پرسپولیس به رضا درویش شود.

جواب درویش و مسئولان باشگاه البته مثل تمام یک ماه گذشته تکراری است و آنها می‌گویند نگران نباشید، همه چیز طبق خواسته سرمربی پیش می‌رود اما این جنس جواب‌ها راضی‌کننده نیست.

سکوت درویش بعد از مصاحبه معترضانه اخیر یحیی حالا باعث شده تا هوادار از مدیر باشگاهش جواب بخواهد و هر روز که بگذرد و اتفاقی نیفتد تعداد این پرسشگران بیشتر و چهره‌شان برافروخته‌تر خواهد شد.

البته درویش دیروز بالاخره یک گام مثبت برداشت و با پرداخت پول استوکس و باشگاه کورتریک، پنجره همیشه بسته پرسپولیس، نیمه باز شد اما هم مطالبات فصل قبل بازیکنان و مربیان باقی مانده، هم نفرات جدید پیش پرداخت می‌خواهند و مهم‌تر اینکه دو، سه بازیکن دیگری که یحیی به همراه دستیار خارجی که می‌خواهد هنوز جذب نشده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار