کاظم ملکوتی خواه:

ثبت‌نام دانش‌آموزان مهمترین دغدغه‌ حال حاضر والدین است

فریدونشهر (پانا) - معاون مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد ثبت‌نام دانش‌آموزان یکی از دغدغه‌ های والدین است.

کد مطلب: ۱۲۹۳۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام دانش‌آموزان مهمترین دغدغه‌ حال حاضر والدین است

کاظم ملکوتی خواه، معاون مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، در سفر خود به شهرستان فریدونشهر و بازدید از مدارس این شهرستان گفت: در حال حاضر مهم ترین دغدغه‌ والدین ثبت نام دانش آموزان و مشکلات مربوط به آن است.
وی افزود: امروز به صورت همزمان در تمام نواحی و مناطق استان اصفهان، پروژه‌ مهر وآماده شدن برای آغاز سال تحصیلی جدید،کلید خورد، بازرسی و بازدید از فرایند ثبت نام دانش آموزان در استان به صورت همزمان انجام خواهد شد.
ملکوتی خواه ادامه داد: در این بازدید ها که هدف آن آماده‌سازی مدارس برای بازگشایی و آغاز سال تحصیلی جدید است با شعار ثبت نام مطلوب ،نظارت همگانی و نصیب آموزشی برابراست ،انجام خواهد شد. مسئولین آموزش و پرورش استان اصفهان در تلاش هستند که سال تحصیلی جدید به بهترین شکل ممکن آغاز شود.
وی تصریح کرد: طی این بازرسی همگانی، نمایندگانی از اداره‌ کل آموزش پرورش استان اصفهان در نواحی و مناطق استان حاضر شده‌اند و در هر منطقه چندین تیم بازرسی تشکیل داده‌اند تا بازدید از مدارس استان به شکل حداکثری انجام شود. در شهرستان فریدونشهر نیز ۵ تیم تشکیل شده تا از حداقل پانزده مدرسه‌ی این شهرستان بازدید کنند.

دانش آموز خبرنگار: مهرشاد رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار