ضرورت ساماندهی نیروی انسانی گروه‌های آموزشی و پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی

اردبیل (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت‌ تکلیف ساماندهی نیروی انسانی گروه‌های آموزشی و پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی باید قبل از سازماندهی مدارس مشخص شود.

کد مطلب: ۱۲۸۸۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ساماندهی نیروی انسانی گروه‌های آموزشی و پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل‌، محمود مشکی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در جلسه ساماندهی نیروی انسانی گروه‌های آموزشی دوره متوسطه با تاکید بر اهمیت توانمندسازی دبیران، تولید محتوا و امر پژوهش و نوآوری در پژوهش سراهای دانش آموزی اظهار کرد: جهت کیفیت بخشی به فرایند آموزش و یادگیری باید از نیروهای انسانی توانمند، متخصص، با تجربه و دارای مقبولیت علمی در این حوزه بهره جست.

وی گفت: سال تحصیلی پیش رو را با رویکرد، توانمند‌سازی نیروی انسانی با تمرکز بر گروه های آموزشی مجرب و با تاکید بر پژوهش محوری شروع خواهیم کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان همچنین برگزاری کارگاه های تخصصی حضوری و نظارت بالینی به کلاس های درسی، و بازخورد مرتب و مکتوب در خصوص عملکرد گروه‌ها را لازم و ضروری دانست.

علیزاده، رئیس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه استان ضمن تشریح رسالت و ماموریت گروه های آموزشی، گزارشی از عملکرد گروه‌های آموزشی در سال تحصیلی جاری ارایه داد.

گفتنی است معاونان آموزشی نواحی 1و2 و کارشناس مسئولان آموزشی هم به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص کیفیت بخشی به گروه‌های آموزشی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار