مدیر کل امور شاهد و ایثارگران در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون:

شهدا بهترین الگو برای جوانان هستند

تهران (پانا) - مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، بر معرفی ویژگی‌های شهدا به عنوان الگوی جوانان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۸۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
شهدا بهترین الگو برای جوانان هستند

محمدرضا رزاقی مدیرکل امور شاهد و ایثارگران به همراه مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با خانواده شهید مدافع حرم نعمت الله نجفی دیدار کردند.

رزاقی در این دیدار اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا همیشه دستاوردهایی برای ما دارد و مهمترین دستاورد، ترویج فرهنگ شهید و شهادت است.

وی افزود: باید ویژگی های شهیدان را به عنوان الگو معرفی کنیم؛ الگو و عملی که قابل اجرا باشد و جوانان بتوانند به آن عمل کنند.

سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز با اشاره به این که شهدا همیشه در بین ما و مراقب فرزندان و خانواده خود هستند، گفت‌‌: زندگی شهید نجفی آیه ««وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون»» را برای ما تداعی می کند.

گفتنی است شهید نعمت الله نجفی در اولین روز از بهار سال ۱۳۶۲ در شهر هرات افغانستان متولد شد. وی پس از گذراندن سختی‌های زیاد در زندگی و جابجایی و مهاجرت‌های فراوان پس از ۱۹ سال در حالی که سرپرست ۴ فرزند صالح بود، پس از شنیدن هجوم عناصر تکفیری به ساحت مقدس حضرت زینب (سلام الله علیها) از هرآنچه که داشت گذشت و به سوی جبهه‌های حق علیه باطل شتافت.

شهید نعمت الله نجفی از رزمندگان لشکر فاطمیون بود که اسفندماه ۱۳۹۳ در عملیات آزادسازی تل قرین، منطقه‌ای در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی به شهادت رسید.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس از خانواده این شهید قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار