مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

فعالیت در حوزه پرورشی یک تکلیف است

اسلامشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت هر چقدر بتوان خدماتی از جمله، ایجاد فضای پرورشی، تأمین هزینه و تامین نیروی انسانی در حوزه تربیتی و پرورشی ارائه داد، ضرری ایجاد نمی‌شود و در مجموع فعالیت در حوزه پرورشی یک تکلیف است.

کد مطلب: ۱۲۸۷۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت در حوزه پرورشی یک تکلیف  است

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور در شهرستان اسلامشهر و در جریان برگزاری جلسه ‌ مشترک با مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش اسلامشهر در سالن اجتماعات منطقه در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر در مدت انتصاب وی، فعالیت در حوزه پرورشی را یک تکلیف دانست و اظهار کرد: هر چقدر بتوانیم خدماتی از جمله ایجاد فضای پرورشی، تأمین هزینه و تامین نیروی انسانی در حوزه تربیتی و پرورشی ارائه دهیم، ضرر نخواهیم کرد.

با توجه به پیش‌رو بودن تابستان و اجرای طرح اوقات فراغت وی بیان کرد: می‌توان با همکاری و برخورداری از ظرفیت‌های موجود مانند مساجد، مصلی‌های نماز جمعه، اداره اوقاف و امور خیریه و ... استفاده کرد تا با هم‌افزایی این نهادها و سازمان‌ها بتوانیم با برنامه‌ریزی صحیح، گام‌های مفید و موثری برای اوقات فراغت دانش‌آموزان فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در خصوص تأمین منابع مالی خاطرنشان کرد: با ایجاد ظرفیت‌های اقتصادی و بهره‌گیری از مواد قانونی موجود و در کنار آن بکارگیری بخش خصوصی، می‌توان در جهت بهره‌برداری و تأسیس اماکن پرورشی استفاده کرد.

بهرامی در بخش دیگری از سحنان خود در خصوص نقل و انتقال همکاران فرهنگی و ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس تصریح کرد: نقل و انتقال همکاران فرهنگی و ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس در حد مقدور از طریق ضوابط اعلام شده در آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

در ادامه جلسه مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش اسلامشهر به بیان برخی مشکلات و راهکارهای مواجهه با آن مانند کمبود نیروی انسانی، تعداد زیاد بازنشستگان در سال تحصیلی آینده کمبود فضای آموزشی، مشکلات هنرستان‌ها و در حوزه پرورشی، کمبود نیروی مشاوره پرداختند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار