نصب دستگاه کارت خوان هوشمند در نانوایی‌های چهارمحال و بختیاری

َشهرکرد(پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: نصب ۸۶۰دستگاه کارت خوان هوشمند، برای هوشمندسازی یارانه نان در نانوایی های چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نصب دستگاه کارت خوان هوشمند در نانوایی‌های چهارمحال و بختیاری

محمد کاظم منزوی افزود: پس از اینکه تمام نانوائی‌ها به این دستگاه مجهز شدند، دریافت یارانه به صورت هدفمند از محل پخت نان به نانوائی‌ها پرداخت خواهد شد.

به گفته منزوی با این طرح تمام نانوا‌ها توسط شبکه یکپارچه رصد می‌شوند، تمام تراکنش‌ها قابل رصد است و در مرحله بعد هر نانوا بر اساس پخت نانی که انجام می‌دهد یارانه نان را دریافت خواهد کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری هم گفت: تمام نانوائی‌ها در استان، به مرور دستگاه کارت خوان را دریافت خواهند کرد و پس از تکمیل طرح مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در پخت نان اجرا خواهد شد.

عطا الله ابراهیمی افزود: با اجرای این طرح، ساماندهی بیشتری بر روی نحوه پخت و توزیع نان صورت خواهد گرفت؛ جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه آرد از اهداف نصب دستگاه کارت خوان هوشمند در نانوایی‌ها است.

به گفته وی، در این طرح، برای نانوائی‌ها هم مبلغ ۱۵ درصد تشویقی در نظر گرفته شده است که در پایان همان روز پس از فروش نان، به حسابشان اضافه می‌شود.

به گفته ابراهیمی قانونمند و نظام‌مند کردن سیستم نانوائی‌های کشور و جلوگیری از هدر رفت آرد از اهداف این طرح است.

دانش آموز خبرنگار: زهرا جیحون تبار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار