مدیر آموزش و پرورش کهریزک:

افزودن مهارت‌‌های آموزشی و درس‌ورزی دانش‌آموزان از وظایف مهم آموزش و پرورش است

کهریزک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک با تاکید بر لزوم اجرا کردن کلاس‌های مختلف برای استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان بیان کرد افزودن مهارت‌‌های آموزشی و درس‌ورزی دانش‌آموزان از وظایف مهم آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۸۶۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
افزودن مهارت‌‌های آموزشی و درس‌ورزی دانش‌آموزان از وظایف مهم آموزش و پرورش است

جلسه کانون اوقات فراغت در خصوص اطلاع از برنامه‌ها و پیشنهادات و ظرفیت‌های مدارس هیئت امنایی و نمونه دولتی با حضور مدیر آموزش و پرورش کهریزک، معاون پرورشی، کارشناس فرهنگی و هنری، مدیران و معاونین پرورشی مدارس در اتاق شورای اداره آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

علی اصفهانی، مدیر آموزش و پرورش کهریزک در جلسه کانون اوقات فراغت عنوان کرد: لازم است برای کلاس های کانون های اوقات فراغت با برنامه ریزی هدفمند و بکارگیری مربیان توانمند استقبال خوبی از کلاس‌ها داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: علاوه بر کلاس‌هایی با محتوای آموزشی و درسی، باید کلاس‌های ورزشی، مشاوره تحصیلی و خانوادگی، دوره‌های کارورزی و مهارت های زندگی را داشته باشیم. در اختتامیه کانون‌ها باید از دستاوردها و آثار دانش‌آموزان که در طی کلاس‌های اوقات فراغت آموزش دیده‌اند نمایشگاه برگزار شود.

زهرا بی‌پروا، معاون پرورشی منطقه با اشاره به اهمیت اجرای کلاس‌های کانون اوقات فراغت بیان کرد: ضروری است که کیفیت کلاس‌های کانون اوقات فراغت را افزایش دهیم و با توجه به شرایط گذشته که دانش آموزان به دلیل وجود ویروس کرونا به صورت غیرحضوری فعالیت کمتری داشتند، ظرفیت و کیفیت کلاس‌های کانون‌ها بسیار کم است. هم اکنون با حضوری شدن مدارس باید حضور بیشتر دانش‌آموزان را در این کلاس‌ها داشته باشیم که ابلاغ مربوط به این فعالیت‌ها برای مدیران کانون صادر خواهد شد. به طور حتم تیم بازدید و نظارت از آنها را خواهیم داشت و در نهایت مراسم افتتاحیه و اختتامیه را برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: در مراسم اختتامیه حتماً از مدیران، معاونین، دانش‌آموزان و اولیاء فعال در این حوزه تقدیر و تشکر خواهد شد. همچنین می‌توانیم از ظرفیت‌های اردوی دانش‌آموزان در کانون‌ها بهره‌مند شویم. هدف ما پویایی دانش‌آموزان است و تلاش می‌کنیم از پیشنهادات اعلام شده از سوی مدیران مدارس بهره ببریم و امکان استفاده از سالن‌های ورزشی، امکانات استخر ورزشی با تخفیفات ویژه را در اختیار دانش‌آموزانی که از کلاس‌های کانون استفاده می‌کنند قرار دهیم.

بی‌پروا افزود: بر اساس پیشنهادات اعلام شده قرار است از حضور سرباز طلبه‌ها در کانون‌ها در خصوص پاسخگویی به مسائل شرعی دانش‌آموزان دختر و پسر استفاده شود و همچنین انجام آسیب‌شناسی و پیگیری دلیل عدم شرکت دانش‌آموزان در کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌ها از برنامه‌های مهم خواهد بود که با پرسش و نظرسنجی از دانش‌آموزان به منظور ایجاد علاقه و انگیزه بتوانیم برنامه‌های بهتری را برای آنها اجرا کنیم. ما تلاش می‌کنیم دانش‌آموزان و جوانان را از دست ندهیم و تابستانی غنی را برای آنها مهیا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار