هادی زمانی‌نژاد در آیین گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع):

جامعه زنان ایران اسلامی نقش مهمی در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب دارند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ در آیین گرامیداشت دهه کرامت و سالروز میلاد باسعادت امام رضا(ع)جامعه زنان ایران اسلامی را دارای نقش مهمی در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۵۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
جامعه زنان ایران اسلامی نقش مهمی در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب دارند

مراسم گرامیداشت دهه کرامت در آستانه سالروز ولادت باسعادت امام رضا(ع) با حضور هادی زمانی‌نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴، علی گلشن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی،مهناز اعتمادی؛ معاون آموزش ابتدایی، به همت امور بانوان منطقه برگزار شد.

زمانی نژاد با تاکید بر نقش بی بدلیل بانوان در امور اجتماعی و فرهنگی کشور گفت: بانوان ایران اسلامی از زمان شکل گیری نهضت بزرگ امام خمینی(ره) تا پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در دوران دفاع مقدس و سپس سازندگی و در عرصه‌های گوناگون کشور از جمله در راهپیمایی‌ها و انتخابات ها و همچنین در ساختن ایرانی اسلامی در همه ابعاد آن نقشی ارزنده و مؤثر داشته اند. هم اینک نیز در حوزه های گوناگون اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، نقش مهمی ایفا می کنند.

وی با اشاره به نقش های مختلف زنان در جامعه به عنوان فرزند، همسر، مادر، خواهر و همکار ادامه داد: اکنون که به تعبیر مقام معظم رهبری، در دومین مرحله خودسازی و جامعه‌ پردازی و تمدن‌سازی هستیم، توجه جامعه بزرگ زنان ایران اسلامی در خصوص نقش آفرینی هایشان در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مهم است و طبق فرمایش ایشان، مسئولیت نسل جوان و زنان در گام دوم انقلاب از تمام اقشار بیشتر است.

در ادامه این مراسم از بانوان خانواده ایثارگران و شهدا تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار