مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

همه مسئولین نسبت به پیگیری امور تا حصول نتیجه تلاش کنند

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید، همه مسئولین نسبت به پیگیری امور تا حصول نتیجه تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۲۸۴۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
همه مسئولین نسبت به پیگیری امور تا حصول نتیجه تلاش کنند

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل و نواحی و 1 و 2 اردبیل، اظهار کرد: حضور همکاران در این جلسه نشان‌دهنده اهمیت موضوع بوده و زمان برای اقدامات مؤثر در حوزه‌های مختلف تا شروع سال تحصیلی جدید روز به روز کمتر می‌شود.

وی با اشاره به موضوع ثبت نام و ازدیاد جمعیت دانش آموزی تصریح کرد: با اتمام امتحانات و شروع ثبت نام مدارس، نواحی و مناطق بایستی با برگزاری جلسات تخصصی نسبت به سازماندهی این موضوع اقدام کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: خروج 600 نیرو از آموزش و پرورش کار را برای سال جاری سخت خواهد کرد بنابراین از امروز بایستی ساماندهی نیروی انسانی با راهکارهای مناسب در دستور کار باشد.

صفری اظهار کرد: نظارت و بازدید مستمر از مدارس غیردولتی مورد تاکید بوده و در این خصوص نگاه معاونین آموزشی و پرورشی به این مدارس بایستی مانند مدارس دولتی باشد.

وی با اشاره به مشکل فضای آموزشی مدارس در اردبیل، موضوع مدارس تخریبی را جدی برشمرد و تاکید کرد: در این خصوص اگر مسئولین آموزش و پرورش مطالبه گر نباشند، قطعا پاسخگو خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: بایستی با قید فوریت نسبت به شناسایی این مدارس اقدام و با استفاده از ظرفیت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و سایر مسئولین ذیربط استانی، با تشکیل جلسات و کارگروه ها به تبیین مساله پرداخته و اقدامات مناسبی انجام شود تا در آینده مشکلی پیش نیاید.

صفری در ادامه به موضوعات جاری آموزش و پرورش از جمله پوشش تحصیلی، سازماندهی مدارس خاص، ثبت نام کتب درسی، بحث کنکور، لباس فرم و سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان، فعالیت‌های تابستانی، تجهیزات مدارس و ... اشاره کرده و افزود: در این خصوص معاونین و رؤسای ادارات مربوطه بایستی برنامه ریزی خوب و مدونی داشته باشند تا به نقاط مطلوب برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار