حضور نمایندگان وزارت ورزش در هم‌اندیشی اتاق مشترک ایران و قطر

تهران (پانا) - معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و مشاور وزیر ورزش و جوانان با سفر به دوحه در هم‌اندیشی اتاق مشترک ایران و قطر شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۲۸۴۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور نمایندگان وزارت ورزش در هم‌اندیشی اتاق مشترک ایران و قطر

به گزارش وزارت ورزش و جوانان، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و اسماعیل احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان یکشنبه شب در اولین ساعات سفر به دوحه در هم اندیشی اتاق مشترک ایران و قطر در هتل ووکو حضور یافتند.

کلهر در این هم اندیشی که مدیران ۷۰ شرکت تجاری حضور داشتند گفت: چند موضوع مهم در اولویت اقدامات وزارت ورزش و جوانان قرار دارد که مهم ترین آنها کمک به آماده سازی تیم ملی فوتبال هست. هم از جهت برگزاری اردو برای تیم ملی و هم بازی های تدارکاتی.

وی در همین خصوص تاکید کرد: با توجه به عرق ملی و علاقه ای که همه شما تاجران عزیز به کشورتان دارید، از پیشنهادها و کمک هایی که می توانید در این موضوع داشته باشید استقبال می کنیم و درب وزارت خانه به روی همه شما باز است.

نماینده وزارت ورزش و جوانان در این سفر بیان کرد: موضوع دوم مساله بلیت و تماشای مسابقات است. با توجه به محدودیت خرید بلیت در داخل کشور؛ مشارکت ایرانیان مقیم قطر در این مورد می تواند راهگشا باشد . هر چند ما تلاش خود را برای افزایش تعداد بلیت ها خواهیم داشت.

سینا کلهر مورد سوم را ظرفیت اقتصادی حوزه ورزش دانست و تصریح کرد: از یک سو در کالاها و ادوات ورزشی و از سوی دیگر در ظرفیت رشته های ورزشی برای آموزش و انتقال تجربیات و اردوهای مشترک از سرمایه گذاری ها استقبال می کنیم. برخی تولیدات ورزشی برند جهانی هستند و ظرفیت بالایی برای صادرات و تجارت دارند و این ظرفیت قابلیت گسترش دارد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در پایان این سخنرانی از سفر قریب الوقوع وزیر ورزش و جوانان به قطر خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار