کودکان و نوجوانان اردلی سرود سلام فرمانده را اجرا کردند

اردل (پانا) - مردم شهرستان اردل در استان چهارمحال وبختیاری، در روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) ، همه با هم در محل« امامزاده عزیز» اردل جمع شدند و سرود سلام فرمانده را اجرا کردند.

کد مطلب: ۱۲۸۴۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
کودکان و نوجوانان اردلی سرود سلام فرمانده را اجرا کردند

در روز با سعادت ولادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) که روز دختر نامگذاری شده است و به مناسبت دهه کرامت، در محل امامزاده عزیز شهرستان اردل با حضور خانواده ها ، کودکان ، نوجوانان ، جوانان ، مسئولین و فرماندار شهرستان اردل جشن باشکوهی برگزار شد و مسابقه‌ اطلاعات عمومی که موضوع سئوالات آن امام زمان و قیام او و دوران غیبتش بود میان کودکان و نوجوانان انجام شد و در انتها هدایایی به دخترانی که نام آنها معصومه است تقدیم شد.

این بار دهه نودی ها و دهه هشتادی های شهرستان اردل، حماسه‌ای دیگر رقم زدند و به عشق امام زمان، سرود سلام فرمانده را با هم، با صدایی رسا و بلند خواندند تا عشق خود به امام زمان (ع) را به تمام جهانیان نشان دهند.

آنها ، به فرمانده سلام می‌دهند و این سلام آنها به فرمانده نشان از علاقه‌ قلبی آنها به فرمانده است. آنها به فرمانده سلام می‌دهند تا به فرمانده، حضرت ولیعصر (عج) بگویند: آقا جان ما منتظر ظهور تو هستیم، ما از یاران تو هستیم و تا پای جان، پای اهداف و آرمان های قیامت خواهیم ماند.

دانش‌آموز خبرنگار: حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار