صالحی امیری: با مهدوی‌کیا به پاریس می‌رسیم

تهران (پانا) - رئیس کمیته ملی المپیک می‌گوید به آینده تیم فوتبال امید با مهدی مهدوی کیا خوشبین است.

کد مطلب: ۱۲۸۴۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
صالحی امیری: با مهدوی‌کیا به پاریس می‌رسیم

سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در تماس تلفنی با برنامه شب‌های فوتبالی با ابراز امیدواری نسبت به آینده تیم فوتبال امید ایران گفت: حمایت همه جانبه از سوی کمیته ملی المپیک، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در این زمینه برای موفقیت شاگردان آقای مهدوی کیا وجود دارد.

وی افزود: یکی از عوامل مهم و حائز اهمیت همکاری باشگاه‌ها برای حضور بازیکنان در اردوهای تیم امید است. امیدوار هستیم آنها نیز حمایت لازم را انجام دهند.

صالحی امیری درباره نقش تأثیر گذار مهدی مهدوی کیا در رده امید تصریح کرد: من فکر می‌کنم او به خاطر چهره کاریزماتیک و توانای هایش می‌تواند امیدها را به المپیک پاریس برساند. ظرفیت و توانایی‌های آقای مهدوی کیا زیاد است. من دو روز قبل هم با آقای ماجدی جلسه‌ای داشتم و ضمن حمایت از مجموعه امید، مبلغ یک میلیارد تومان هم کمک کردیم.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: این مبلغ نا چیز است و حتما آن را افزایش می‌دهیم. به شخصه له آینده تیم امید با مهدوی کیا بسیار خوشبین هستم تا به المپیک پاریس برسیم.

وی درباره حمایت‌های خود از شخض مهدوی کیا یادآور شد: او نیاز به اثبات خود ندارد. دوران فوتبالی و مربیگری اش نشان دهنده توانایی اوست. آقای مهدوی کیا در تیم‌ها بزرگ مثل هامبورگ آلمان تجربه دارد و می‌تواند به ما کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار