رئیس بسیج رسانه فارس:

حضور پویا دانش‌آموز خبرنگاران پانا در ویژه برنامه‌های مذهبی و انقلابی چشم نواز است

شیراز (پانا) - رییس بسیج رسانه استان فارس با اشاره به اینکه فلسفه رسانه این است که پل امنی بین مردم و مسئولین باشد، گفت امروز جنگ، جنگ رسانه است و کسی موفق است که افکار عمومی را با رسانه برای انقلاب در دست بگیرد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور پویا دانش‌آموز خبرنگاران پانا در ویژه برنامه‌های مذهبی و انقلابی چشم نواز است

هادی رضایی، امروز در مراسم گردهمایی دختران دانش آموز خبرنگار خبرگزاری «پانا» استان فارس که به مناسبت آغاز دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در مجتمع «فرهنگیان» شیراز برگزار شد، گفت: اولین اصلی که صهیونیست ها برای گرفتن دنیا انجام دادند، نیازمندی پول و طلا بود و بخشی از قبایل خود را به کشورهای طلاخیز فرستادند و بنگاه اقتصادی را در دست گرفتند، آنها در گام بعدی نیازمند آن شدند که از طریقی صدای خود را به دنیا ارائه کنند که این از طریق رسانه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس ضمن تبیین نقش رسانه مستقل افزود: رسانه باید حافظ اخلاق انسانی باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن سعی می کند جایگاه خانواده را متزلزل کند، اظهار کرد: دشمن از طریق رسانه سعی در استحاله فرهنگی جوامع مختلف دارد.

رضایی با یادآوری این مطلب که خبرنگاران می توانند با یک خبر بخشی از افکار عمومی را مدیریت می کنند، اضافه کرد: امروز جامعه ما به یک جبهه واحد رسانه ای نیاز دارد چرا که دشمن می خواهد امنیت و ارزش های جامعه را از بین ببرد و امروز جنگ، جنگ رسانه است و کسی موفق است که افکار عمومی را با رسانه برای انقلاب در دست بگیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با اشاره به اینکه فلسفه رسانه این است که پل امنی بین مردم و مسئولین باشد، افزود: اگر فسادهای افسار گسیخته ای به گوش می رسد به این دلیل است که خبرنگار نقش خود را به عنوان بلندگوی این مردم، درست عمل نکرده است، چرا که یکی از ابعاد مهم رسانه نظارت بر عملکرد افراد است.

وی ضمن تجلیل از حضور گسترده دانش آموزان سازمان دانش آموزی در ویژه برنامه های مذهبی و خصوصا حضور پرشکوه خبرنگاران پانا در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: اصحاب رسانه استان فارس و مدیران رسانه ای از دل دانش آموز خبرنگاران پانا بیرون می آید و بر همین اساس ضمن اعلام حمایت از رسالت خبری پانا آمادگی خود را جهت گسترش همکاری های مشترک خبرگزاری پانا سازمان دانش آموزی و بسیج رسانه استان فارس اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار