استقلال شکست‌ناپذیر به قهرمانی لیگ برتر رسید

تهران (پانا) - تیم فوتبال استقلال در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل دست یافت تا لیگ بیست‌ویکم را بدون شکست به پایان رسانده و رکورد فوق‌العاده‌ای را از خود در تاریخ این رقابت‌ها بر جای بگذارد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
استقلال شکست‌ناپذیر به قهرمانی لیگ برتر رسید

استقلال در هفته پایانی لیگ برتر باشگاه‌های ایران امروز(دوشنبه) از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجد سلیمان بود.

قضاوت این دیدار را «میرسامان سلطانی» با کمک‌های «پوریا زحمتی» و «هیوا بهمنی» برعهده داشت.

لیگ برتر برای استقلال به ایستگاه پایانی رسیده و امروز شاگردان فرهاد مجیدی در ورزشگاه تمام آبی به مصاف نفت مسجد سلیمانرفتند تا با برپایی جشن قهرمانی، وداع با شکوهی با بیست و یکمین دوره لیگ برتر داشته باشند.

استقلال که سه هفته به پایان لیگ برتر قهرمان شد امروز برای رکوردشکنی پا به زمین مسابقه گذاشته بود، آبی‌پوشان تهرانی در صورتیکه نفت مسجد سلیمان را شکست دهند رکورد بیشترین امتیاز را در تاریخ لیگ برتر خواهند داشت.

نفت مسجد سلیمان دیروز پس از شکست شهرخودرو بقای خود را در لیگ برتر قطعی کرد و روبروی قهرمان لیگ برتر به دنبال اثباتشایستگی‌های خود بود.

این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه تلاش با تساوی بدون گل به پایان رسید و آبی‌های تهران بدون شکست عنوان قهرمانی بیست‌ویکمین دورهلیگ برتر را از آن خود کنند.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، عارف غلامی، صالح حردانی(وریا غفوری)، ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، امیرحسین حسین‌زاده(ارسلان مطهری)، زبیر نیک‌نفس(عزیزبک آمانوف)، کوین یامگا(سبحان خاقانی) و آرمان رمضانی(رودی ژستد)

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

علی محسن‌زاده، علیرضا دغاغله، امیر روستایی(احمد الجبوری)، امین اسدی، میثم نقی‌زاده، حسن مرادی‌فر، مجید عیدی، مجتبیمقتدایی، مسلم مجدمی، میلاد باقری و سید محمد خرم‌الحسینی(مهران امیری)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار