مدیر آموزش و پرورش منطقه ٩:

تکریم خانواده‌ شهدا، برای تبرک در امور شخصی و اداری، ضروری است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۹ تکریم خانواده شهدا را نه صرفاً برای تکریم بلکه برای تبرک در امور شخصی و اداری، ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۳۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تکریم خانواده‌ شهدا، برای تبرک در امور شخصی و اداری، ضروری است

آیین تکریم از خانواده شهید گرانقدر؛ ناصر عاطف، با حضور رضا رحیم پور؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۹ در منزل شهید برگزار شد.

رضا رحیم پور؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 9 با بیان اینکه شهدا مایه افتخار نظام اسلامی هستند، گفت: تکریم خانواده شهدا، نه صرفاً برای تکریم بلکه برای تبرک در امور شخصی و اداری باید صورت گیرد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۹ افزود: تاریخ پر افتخار کشور عزیزمان ایران بیانگر وجود شیرمردانی و شیر زنانی است که همواره فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه کار خویش قرار دادند.

وی حضور در منزل شهداء را توفیقی عظیم دانست و گفت: بیش از چهل سال از بهار انقلاب می گذرد و هنوز هم روحیه جهادی و شهادت طلبی در کشور ما طنین انداز است و شهدای مدافع حرم گواه این موضوع هستند. بنابراین ما باید از روحیه ایثارگری آنان سرمشق بگیریم.

رحیم پور با اشاره به جایگاه والای خانواده معظم شهدا، مادران و همسران گرانقدر شهدا، آنها را اسوه های صبر و ایمان و گنجینه های گرانبها دانست و گفت: عزت و امنیت میهن عزیزمان و هر آنچه در نظام اسلامی داریم از برکت خون شهداست.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 9 افزود: آرامش واقعی در جامعه میسر نمی شود مگر با تأسی گرفتن و نزدیک شدن به ایثارگران و خانواده شهدا که این امر رسالتی سنگین بر دوش همه ما است که بتوانیم راه شهدا و آرمان‌های آنها را ادامه دهیم.

در این دیدار که کارشناس مسئول امور شاهد و ایثارگران و مسئول روابط عمومی منطقه ۹ نیز حضور داشتند، مریم براتی؛ همکار فرهنگی بازنشسته منطقه 9 و همسر شهید به بیان فضایل شهید از جمله خوش خلقی، اشاره کرد و گفت: به گواه دوستان، بستگان و همکاران شهید، حسن خلق و مردم داری، بارز ترین خصوصیت اخلاقی شهید ناصر عاطف بود.

گفتنی است، شهید ناصر عاطف از مدیران نواحی مخابرات بود و در سال 67، در واپسین روزهای جنگ تحمیلی و پیش از پذیرش قطعنامه 598 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار