وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با پانا؛

دولت اجازه نمی‌دهد سفره مردم کوچک شود

دولت سیزدهم با تمام وجود از سفره مردم پاسداری می‌کند/ با اجرای طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها قشر مستضعف، معیشت بهتری خواهند داشت

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت با تمام وجود از سفره مردم پاسداری می‌کند تاکید کرد با اجرای طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها قشر مستضعف به‌تدریج دارای سفره و معیشت بهتری خواهند شد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
دولت اجازه نمی‌دهد سفره مردم کوچک شود

محمدمهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با پانا درباره نتایج طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: «ما پیمایش‌های مستمری داریم. در روزهای اخیر میزان رضایت‌مندی بالا رفته است.»

وی با بیان اینکه مردم هنوز در برخی از موارد ابهاماتی دارند، افزود: «ما در بحث نهضت تبیین این موضوع و اقناع افکار عمومی در حال تلاش هستیم. همه دوستانی که دست‌اندرکاران این کار هستند مرتب در اجتماعات مردمی در رسانه‌ها حاضر می‌شوند و به شبهات و سوالات پاسخ می‌دهند.»

عضو کابینه دولت سیزدهم تصریح کرد: «مردم مطمئن باشند دولت با تمام وجود از سفره آن‌ها پاسداری می‌کند و اجازه نمی‌دهد سفره مردم کوچک شود.»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «همچنین با این کاری که اتفاق افتاده و اجرای این طرح، قشر مستضعف ما به تدریج دارای سفره بهتری خواهند شد، معیشت بهتری خواهند داشت و ضریب جینی هم کاهش پیدا می‌کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار