مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر:

توجه به اندیشه‌های امام راحل یک ضرورت بی‌پایان درحوزه تعلیم و تربیت است

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر، توجه به اندیشه‌های امام راحل را یک ضرورت بی‌پایان در حوزه تعلیم و تربیت دانست که باید به آن توجه کافی شود و نهادینه‌کردن اندیشه‌های امام خمینی(ره) نزد دانش‌آموزان را یک تکلیف دانست.

کد مطلب: ۱۲۸۳۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
توجه به اندیشه‌های امام راحل یک ضرورت بی‌پایان درحوزه تعلیم و تربیت است

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) در نشست بصیرتی جهاد تبیین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل اظهار کرد: در سال تحصیلی آینده یکی از اهداف مهم در حوزه مدارس بازخوانی اندیشه‌های امام راحل است.

وی افزود: موضوع گفتمان مکتب حضرت امام خمینی (ره) و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در چهار دهه اخیر تحت عنوان جهاد تبیین در برنامه سالانه مدارس و حوزه مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر گنجانده خواهد شد.

قنبری در خصوص تبیین اندیشه‌های امام راحل خاطرنشان کرد: اندیشه‌های امام راحل یک ضرورت بی‌پایان در حوزه تعلیم و تربیت است و باید به آن توجه کافی شود و نهادینه کردن اندیشه‌های امام خمینی(ره) نزد دانش ‌آموزان را یک تکلیف دانست.

مدیر آموزش و پرورش در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز گفت: با فرمان مقام معظم رهبری، در حوزه مدارس موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی را به صورت عملیاتی در میدان مدرسه در برنامه سال تحصیلی آینده با اهتمام بیشتری ادامه خواهیم داد.

در این مراسم معاونان و مدیران مدارس، جمعی از کادر اداری، سازمان‌ بسیج دانش‌آموزی، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اسلامشهر و بسیج فرهنگیان نیز حضور داشتند، حاضرین ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در آستانه سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به شهدای هفتم تیر و شهیدان رجایی و باهنر نیز ادای احترام کردند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار