میزبانی استان خراسان‌رضوی از مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور

مشهد (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از میزبانی استان خراسان‌رضوی از هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی استان خراسان‌رضوی از مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور

میکائیل باقری، مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش که ریاست عالی ستاد برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر کشور را برعهده دارد از برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان منتخب سراسر کشور به میزبانی استان خراسان رضوی در تابستان سال جاری خبر داد.

وی افزود: این مسابقات به صورت حضوری و غیرحضوری و در چهار رشته قرائت تحقیق، حفظ ۱۰ جزء و کل قرآن کریم، نهج البلاغه و روش تدریس احکام ویژه همکاران خواهر و برادر برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: فرایند دریافت آثار همکاران فرهنگی منتخب استان ها از یک الی ۷ خردادماه است و آثار منتخبین به صورت غیرحضوری داوری خواهد شد. در رشته حفظ ۱۰ جزء و کل قرآن کریم نیز داوران محترم از طریق ارتباط تصویری آنلاین در فضای مجازی بوسیله پیامرسان شاد داوری مرحله مقدماتی را انجام خواهند داد.

باقری افزود: منتخبین مرحله مقدماتی در مرحله نهایی مسابقات به صورت حضوری در مشهد مقدس و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تاریخ پنجم الی هفتم تیرماه به رقابت خواهند پرداخت.

وی در پایان افزود: اطلاع رسانی اخبار، رویدادها و فعالیت های این مسابقات از طریق کانال رسمی مسابقات در بستر پیام رسان شاد به آدرس https://shad.ir/mosabeghatfarhangianmedu
صورت می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار