موسی الرضا دستجردی:

هیچ چیز غیر از عشق و علاقه نمی‌تواند انسان را وارد خبرنگاری کند

نیشابور (پانا) - مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش نیشابور عنوان کرد فعالیت در حوزه خبر و رسانه، کار از روی علاقه است و انسان با عشق است که آن را می‌پذیرد.

کد مطلب: ۱۲۸۲۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
هیچ چیز غیر از عشق و علاقه نمی‌تواند انسان را وارد خبرنگاری کند

موسی الرضا دستجردی، در ارتباط با انگیزه های فعالیت در این حوزه به پانا گفت: حرفه خبرنگاری نیاز به سال ها تجربه، پشتکار و تسلط بر چندین تخصص دارد و انگیزه های این کار فراتر از حساب مادی است و هیچ چیز غیر از عشق و علاقه نمی تواند انسان را وارد این کار کند.

مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان نیشابور، ادامه داد: خبرگزاری پانا به عنوان یک خبرگزاری رسمی و معتبر، تنها خبرگزاری است که آموزش در آن بسیار پررنگ و جدی در حال انجام است، اما در عین حال نقاط ضعفی هم در این خبرگزاری مشهود است که در صورت رفع آنها، پانا به نقطه آرمانی خودش نزدیک تر می شود.

دستجردی یادآور شد: با توجه به اینکه نقطه قوت خبرگزاری ها نسبت به مجلات مکتوب، برخط بودن آنهاست، بعضی اخبار نیاز به اطلاع رسانی سریع در هر ساعت از شبانه روز دارند که این امر در خبرگزاری پانا دارای اشکالاتی است.

وی در ادامه ضمن اشاره به فرارسیدن سالروز تاسیس خبرگزاری پانا خطاب به خبرنگاران این خبرگزاری خاطرنشان کرد: از روزهای سخت این حوزه نترسید! چرا که این روزها خیلی زود سپری می شوند. خبرنگاری یک هنر است و ما به همه علاقه مندان به این عرصه کمک می کنیم تا توانایی هایشان را ارتقاء دهند.

دستجردی در پایان ضمن ابراز امیدواری بیان کرد: به اعتقاد من، خبرگزاری پانا در مسیر درستی قرار گرفته و به شرط برطرف شدن نقاط ضعف، خیلی زود به اهداف آرمانی خودش دست خواهد یافت.

خبرنگار دانش آموز: محمد سیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار