رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور:

دولت اهتمام به حل مسائل موجود دارد و دست نیاز به سمت مردم دراز کرده است

ما به بازسازی عمومی در حکمرانی نیازمندیم و در این راستا باید از ظرفیت جوانان انقلابی استفاده کنیم/ نگاه رئیس‌جمهور این است که باید از ظرفیت مردم استفاده کنیم

تهران (پانا) - رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت دولت اهتمام دارد که مسائل موجود را حل کند و در این راستا دست نیاز به سمت مردم دراز کرده است.

کد مطلب: ۱۲۸۱۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
دولت اهتمام به حل مسائل موجود دارد و دست نیاز به سمت مردم دراز کرده است

میثم لطیفی، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در همایش تخصصی جریان‌های حلقه‌های میانی، اظهار کرد: ساختارهای اجرایی باید در جهت افزایش بهره‌وری کارآمد شود. یک نگاه ما این است که برای هر موضوع و ماموریتی یک ساختار‌ جدید اداری درست کنیم.

وی تصریح کرد: هرچقدر ما درآمد داریم به حقوق و دستمزد تبدیل می‌شود و در یک ساختار بروکراتیک گسترده و ناکارآمد قرار دارد.

لطیفی با بیان اینکه نظام اداری در خدمت‌رسانی با مشکلات جدی روبه‌رو است، گفت: به قول معروف «آدم خواب تو ساعت اداری، تازه دو ساعت هم اضافه کاری» راه‌حل این است که ما به سمت الگوی حکمرانی خودمان برویم. امروز نیازمند این هستیم که از ظرفیت جوانان به نحو شایسته بهره‌برداری کنیم.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بیان کرد: ما خط سومی داریم و باید بر روی آن کار کنیم؛ یعنی حکمرانی مردمی؛ تجمع حکمرانی مردمی آن است که در نگاه‌های لیبرال وجود دارد. ما باید به مسجد بازگردیم و الگوی اسلامی خانواده محور را مبنا قرار دهیم. ما به بازسازی عمومی در حکمرانی نیازمندیم و در این راستا باید از ظرفیت جوانان انقلابی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ما در دولت امروز حدود ۲۵۰ هزار نفر نیرو داریم، گفت: اصلاح جهت‌گیری‌ها در سطح فرهنگ اداری، عمومی و خانوادگی باید مدنظر باشد. ارائه راهکار نیز بسیار موثر است. دولت اهتمام دارد که مسائل موجود را حل کند و دست نیاز به سمت مردم دراز کرده است. ما گاهی به دلیل عدم تمرکز آسیب دیدیم. امروز در دولت این امکان وجود دارد و‌ نگاه رییس‌جمهور این است که باید از ظرفیت مردم استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار