برگزیدگان استانی مناظره دانش‌آموزی در قم معرفی شدند

قم(پانا)- گروه‌های برگزیده مناظره دانش‌آموزی دختران در استان قم، امروز در سالن جلسات شهید مجید عسگری جمکرانی معرفی و تقدیر شدند.

کد مطلب: ۱۲۸۰۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان استانی مناظره دانش‌آموزی در قم معرفی شدند

مرحله استانی مناظره دانش آموزی دختران استان قم امروز با موضوع نقش و جایگاه تشکیلات دانش آموزی در تحقق ایران قوی و با رقابت تیم های منتخب، برگزار شد.

احمد لطفی زاده مدیر سازمان دانش آموزی ناحیه یک آموزش و پرورش قم ریاست و اجرای مناظره را بر عهده داشت و گروه های شرکت کننده با حضور مربیان خود و قضاوت داوران «فاطمه ابهری» و «فاطمه بهروزی» از مربیان پیشتاز، به طرح دیدگاه های خود پیرامون موضوع مناظره پرداختند.

در پایان پس از بررسی امتیازات، تیم دبیرستان شاهد رضویان عنوان برتر استانی را کسب کرد و تیم های دبیرستان امام علی النقی(ع) و دبیرستان کوثر شهرستان کهک، عنوان های بعدی را بدست آورده و با حضور رسول ملایی، مدیر سازمان دانش آموزی استان قم، تقدیر شدند.

«ملایی» در آغاز روند مناظره، با تاکید بر اهمیت آموزه های تشکیلات پیشتاز سازمان دانش آموزی، اظهار داشت: «مهارت هایی همچون مناظره دانش آموزی، دانش آموزان را در مسیر تفکر درست و منطقی همراه با بیان درست و کامل رویدادها قرار می دهد و یکی ازعالی ترین جلوه های تربیت اجتماعی است»

در مرحله استانی مناظره، ملیکا سادات حسینی، فاطمه سادات حسینی نژاد، الهه سادات حسینی و فریده عسگری از شاهد رضویان، ریحانه عظیمی نژاد، مهدیه نمازی، نرگس ابراهیم زاده و حسنا همتیان از دبیرستان امام علی النقی(ع) و مهسا رسولی، زهرا بابایی خاوه، حدیثه میرزابابایی و فاطمه رحیمی از دبیرستان کوثر کهک حضور داشتند.

خبرنگاردانش آموز: مائده عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار