مدیر آموزش و پرورش کهریزک:

ضرورت توجه ویژه و رسیدگی به ثبت‌نام دانش‌آموزان مستضعف

کهریزک (پانا) - رئیس آموزش و پرورش منطقه کهریزک در نخستین روز آغاز به کار خود با بیان اهداف کار خود در دیدار با امام جمعه باقرشهر و کهریزک بر ضرورت توجه ویژه و رسیدگی به ثبت‌نام دانش‌آموزان مستضعف تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه ویژه و رسیدگی به ثبت‌نام دانش‌آموزان مستضعف

علی اصفهانی، مدیر آموزش و پرورش کهریزک در آغاز کار خود به همراهی زهرا بی‌پروا معاون پرورشی منطقه، کریم اسکندری کارشناس حراست، منصور تیموری معاون پشتیبانی، با حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالعلی استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک دیدار کرد.

در این دیدار، عبدالعلی استیری، امام جمعه منطقه ضمن خوش آمدگویی و تبریک تصدی این پست خطیر و ارزشمند به اصفهانی رئیس منطقه، به اهمیت کار آموزش و پرورش در منطقه کهریزک اشاره کرد و بیان کرد: رشد آمار دانش‌آموزی در این منطقه بالا است و تعداد اتباع هم قابل توجه است. در این منطقه علاوه بر بحث عمرانی و ساخت مدرسه، تاکید بیشتری باید بر بعد پرورشی و آموزشی باشد؛ بنابراین با شناختی که از اصفهانی مدیر آموزش و پرورش منطقه داریم، قطعا در این مورد هم موفق خواهند بود. انتظار می‌رود مسائل پرورشی و تربیتی به نسبت قبل بیشتر در منطقه کار شود.

همچنین اصفهانی، مدیر آموزش و پرورش کهریزک ضمن تشکر از مهمان نوازی امام جمعه محترم در دفتر خود، گفت: امیدوارم که بتوانم خدمتگزار خوبی برای مجموعه فرهنگی باقرشهر و کهریزک و نیروهای همکار شاغل در این مجموعه و دانش‌آموزان باشم.

وی افزود: پیرو آیه «و یزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحکمه» سعی بر این است که امور پرورشی در راس قرار گیرد و به ثبت نام و رسیدگی به دانش‌آموزان مستضعف توجه ویژه داشته باشیم؛ در اینجا از فعالیت‌های ارزنده محمدرضا افضلی‌نیا مدیر سابق آموزش و پرورش منطقه هم تشکر می‌کنم.

در آخر، امام جمعه باقرشهر آمادگی خود را جهت حضور در مدارس به صورت چرخشی اعلام کرد تا ارتباط نزدیک‌تری با دانش‌آموزان و خانواده‌ها ایجاد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار