سلام فرمانده، کولاک دهه نودی ها در نیشابور

نیشابور (پانا) - مراسم همخوانی سرود سلام فرمانده، با حضور پرشور و حماسی مردم نیشابور و اجرای زنده ابوذر روحی در جوار بقعه امام زاده محمد محروق (ع) و آرامگاه خیام برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۹۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
سلام فرمانده، کولاک دهه نودی ها در نیشابور

جواد زروندی، دبیر اجرایی مراسم سلام فرمانده ، درباره اهداف برگزاری این مراسم در گفت و گو با پانا اظهار کرد: «انگیزه ما از این مراسم، ایجاد خاطره ای خوش برای دهه نودی ها بود. چرا که به عقیده من، کار فرهنگی برای کودکان و نوجوانان در قالب یک خاطره خوش معنوی است که به وقوع می پیوندد.»

وی در ادامه در ارتباط با جزئیات و نحوه برگزاری این مراسم تصریح کرد: «هماهنگی با جناب روحی، مداح اهل بیت و خواننده سرود سلام فرمانده، ساعت 22 روز شنبه نهایی شد. با توجه به فرصت بسیار محدود و با وجود اینکه تبلیغات، فقط در فضای مجازی بود و هیچ بنر یا تیزری تهیه نشده بود، بحمدالله شاهد حضور پرشور و حماسی دهه نودی ها در این مراسم بودیم که قطعا جز با عنایات حضرت حق و امام زمان (عج) امکان پذیر نبود.»

وی همچنین در رابطه با برنامه ریزی های انجام شده برای این مراسم گفت: «جمعیت حاضر در این مراسم حدود 10 هزار نفر برآورد شده که بسیار فراتر از پیش بینی های ما بود.»

وی افزود: «در ابتدا با توجه به جمعیت پیش بینی شده، تدابیری جهت نظم دهی بیشتر به مراسم اندیشیده شده بود. اما به دلیل استقبال گسترده مردم، مقداری نظم مراسم دچار آسیب شد که الحمدلله در ظل عنایات امام عصر (عج) و با تلاش همکاران بنده در این مجموعه، این مراسم به خوبی برگزار شد.»

زروندی در ادامه از تمامی نهادهایی که در برگزاری این مراسم همکاری داشتند، به ویژه شهرداری نیشابور و بقعه امام زاده محروق (ع) تشکر و قدردانی کرد.

دانش آموز خبرنگار: محمد سیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار