پیام تبریک رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان به‌مناسبت عید فطر

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان با انتشار پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۷۶۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان به‌مناسبت عید فطر

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش آموزی استان کرمان متن پیام محمود رجبی پور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت

صد شکر که این آمد صد حیف که آن رفت

خداوند عزوجل را شاکریم که بار دیگر در سایه عنایاتش و در پرتو برکات و فیوضات پر تلالو این ماه عزیز، فرصت نیایش و عبادت را نصیبمان فرمود تا با ذکر دعای خالصانه، قلب و جانمان را از زنگار زشتی ها و آلودگی‏ های دنیوی بزداییم و با ضمیری آراسته و پاک و قلبی مملو از شعف، این عید سعید را جشن بگیریم و نماز شکرش را در کنار هم به جای آوریم.

یک سو عید فطر است و جشنی بی کران به شکرانه توفیق درک ماه صیام، و یک سو، هفته بزرگداشت مقام معلم و فرصتی برای ادای احترام به جایگاه بلند مردان و زنانی که راهبرِ بزرگِ نسل ها به دنیای مجد و عظمت و افتخارند. پس شایسته است که این تقارن خجسته را به فال نیک گیریم و از میزبان قدسی و پرجلالتِ این جشن معنوی بهترین ها را برای معلمان فرهیخته مان آرزو کنیم.

عید سعید فطر و روز معلم را خدمت هموطنان گرامی، به ویژه معلمین عزیز، جامعه فرهیخته فرهنگیان، مدیرکل محترم ،مدیران محترم آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق ونواحی ، مدیران،معلمان مربیان و پیشتازان سازمان دانش آموزی استان کرمان و تمامی دغدغه مندان و تلاشگران حوزه تعلیم و تربیت تبریک عرض نموده، ضمن آرزوی سلامتی و مزید توفیقات برای این عزیزان، از درگاه حق تعالی برای روح مطهر شهید مجاهد، مرتضی مطهری، رحمت و رضوان بی انتهایش را خواهانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار