حال و هوای مردم میاندورود در یک ماه مهمانی خدا

میاندورود ( پانا) - در روز عید فطر و در هنگامه نماز، مردم حاضر در مساجد میاندورود حال و هوا و خواسته‌های خود در ماه مبارک رمضان را عنوان کردند.

کد مطلب: ۱۲۷۶۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
حال و هوای مردم میاندورود در یک ماه مهمانی خدا

پیرمردی احساس خود در یک ماه روزه داری را اینطور برای پانا توصیف کرد: در طول ماه مبارک رمضان احساس خیلی خوبی داشتم، احساس همدردی، همدلی و وحدت با بقیه مسلمانان و مردم جهان. یک ماه از اذان صبح تا اذان مغرب، تحمل تشنگی و گرسنگی باعث شد احوال نیازمندان و گرسنگان را بیشتر درک کنم و بیشتر به آنها یاری برسانم و توشه ای هم برای آخرت جمع کنم.

زن سالخورده ای در رابطه با خواسته هایش از خداوند در ماه رمضان گفت: از خداوند نابودی ویروس کرونا و سلامتی برای همه مردم جهان، قبولی طاعات و عبادات، افزایش رزق و روزی و توفیق روزه داری در سال های دیگر و سلامتی مقام معظم رهبری را خواستارم.

دانش آموزی که به همراه مادرش در مسجد حاضر شده بود عنوان کرد: با شنیدن کلمات ماه مبارک رمضان - شب های قدر - لحظه افطار - بهترین دعا، این مسئله به ذهنم می رسد. ماه مبارک رمضان ماهی پر برکت، شب های قدر شب های بخشش، لحظه افطار صدای ربنا و بهترین دعا کلمه سلامتی را برایم تداعی می کند.

یک روحانی روستا نیز گفت: بهترین و جامع ترین چیزی که بندگان خدا در این ماه از خدا طلب کردند ، عاقبت بخیری است، عاقبت بخیری خود شامل تمام درخواست ها و دعاهایی است که انسان از خدا طلب می کند.

یکی از زنان حاضر نیز اظهار کرد: در تمام لحظات این یک ماه روزه داری تنها دعا و خواسته من تعجیل در ظهور و فرج امام زمان (عج) بوده و است.

مردی حال و هوای رمضانی خود را این چنین بیان کرد: در ماه مبارک رمضان احساس خوشحالی، سرزندگی و طراوت داشتم به این علت که خداوند مرا قابل دانست امسال هم بتوانم از برکات و نعمات این ماه عزیز بهره مند بشوم.

دانش آموز خبرنگار: نسیم اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار