پیام تبریک استاندار بوشهر به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم

بوشهر(پانا)_ استاندار بوشهر در پیامی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، از خدمات، زحمات و تلاش‌های معلمان دلسوز، متعهد و مسئولیت‌پذیر استان قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک استاندار بوشهر به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، متن پیام احمد محمدی‌زاده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت معلم شهیدی است که پاره تن امام راحل (ره) بود، یاد و خاطره قافله سالار معلمان شهید، فیلسوف فرزانه، مجاهد نستوه آیت الله مرتضی مطهری را گرامی داشته و روز معلم را به معلمان فرهیخته که با از خود گذشتگی جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش می گذارند تبریک عرض می نمایم.
جایگاه معلم به عنوان مهمترین عنصر در هویت سازی فرهنگی، اعتلای علمی و تعلیم وتربیت فرزندان این آب و خاک از قداست بالایی برخوردار است و همه ما مدیون معلمانی هستیم که با جانفشانی خود، علم و دانش رو در کالبد ما دمیدند.
رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به نقش مهم معلمان در جامعه پردازی و تمدن سازی اسلامی اشاره کردند و این امر نشان از جایگاه والای معلمان در ادامه مسیر انقلاب است.
تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب و نسل‌های بهره‌مند از امید و با نگاه خوش بینانه به آینده و مهیای نقش پذیری برای دفاع از ایران اسلامی وظیفه مهم معلمان است و ایمان داریم که معلمان ما این مسیر را با موفقیت طی خواهند کرد.
ایثار و ازخودگذشتگی معلمان در زمان شیوع کرونا بر کسی پوشیده نیست و در روزهای سختی که حوزه آموزش و پرورش با مشکلات عدیده ای رو به رو بود این معلمان بودند که در خط مقدم آموزش حضور یافتند تا روند تعلم و تربیت متوقف نشود.
اینجانب بار دیگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و شهدای معلم استان بوشهر، روز معلم را به همه معلمان زحمتکش و دلسوز هم استانی تبریک عرض نموده و یاد آور می شوم قدم نهادن در مسیر اندیشۀ شهدای گرانسنگی همچون استاد مطهری و تولید علم با تکیه بر آموزه‌های اسلامی موجب عزت و سربلندی ایران و نا امیدی دشمنان خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار