کشف و ضبط ۷۰ تن روغن خوراکی در نیشابور

نیشابور ( پانا) - با هوشیاری سازمان اطاعات سپاه نیشابور ۷۰ تُن روغن خوراکی قاچاق توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور‌ کشف و ضبط شد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
کشف و ضبط ۷۰ تن روغن خوراکی  در نیشابور

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور، سرهنگ علی نیک یاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور گفت: در راستای پایش وضعیت کالاهای اساسی در شهرستان نیشابور و گزارشاتی مبنی بر کمبود روغن در فروشگاه های سطح این شهرستان و با هوشیاری و رصد و اشراف همکارانمان در معاونت اطلاعات ناحیه این شهرستان، توقیف یک دستگاه تریلی حامل ۲۴ تن روغن خوراکی قاچاق که به صورت غیرمجاز و بدون مجوز از یکی از واحدهای تولیدی روغن در شهرستان بارگیری و قصد خروج از استان را داشت، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این تریلی با هماهنگی دستگاه قضایی و حضور بازرسین صمت و جهاد کشاورزی توسط تعزیرات شهرستان توقیف شد و اقدامات بعدی برای شناسایی عوامل اصلی در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ نیک یاد ارزش ریالی این محموله را حدود ۷ میلیارد ریال عنوان کرد و این اقدام را عیدی سپاه شهرستان در آستانه عید سعید فطر به مردم فهیم و انقلابی شهرستان نیشابور برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور افزود: همچنین مقدار ۴۶ تن روغن دیگر در کارخانه فوق بدون اخذ مجوزهای لازم تولید شده و در حال بارگیری و انتقال به خارج از استان بود که با اطلاع رسانی به موقع توسط اطلاعات سپاه شهرستان و هماهنگی تعزیرات شهرستان و با حضور بازرسین صمت و جهاد شهرستان در محل کارخانه توقیف شد.

علی نیک یاد از مردم هوشیار شهرستان نیشابور درخواست کرد تا موارد مربوط به احتکار و یا قاچاق کالاهای اساسی را از طریق سامانه ۱۱۴ ستاد خبری بسیج اطلاع رسانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: این کشفیات طی روزهای آینده با تدبیر مسئولین شهرستان به منظور جبران کمبود روغن در داخل شهرستان توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار