راه‌اندازی اولین مرکز تخصصی مشاوره مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات

کلات(پانا) - مدیر‌آموزش و پرورش شهرستان‌ کلات از راه‌اندازی اولین مرکز تخصصی مشاوره مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی اولین مرکز تخصصی مشاوره مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات

رمضان‌ پروانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات در حاشیه بازدید از روند آماده سازی فضای محیطی اولین‌ مرکز تخصصی مشاوره در شهرستان ضمن عرض تبریک پیشاپیش فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام‌ معلم تشریح کرد: توسعه فضاهای مشاوره ای یکی از راه های جلوگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در بین خانواده ها، به ویژه قشر دانش آموز است.

وی افزود: این مرکز فرصت خوبی برای مراجعه کنندگان فراهم‌ کرده و در‌ تمامی حوزه ها به صورت تخصصی فعالیت خواهد کرد.

رمضان‌پروانه در ادامه رسیدگی و پیگیری اختلافات خانوادگی،تربیت فرزندان مسائل روحی و روانی دانش آموزان،دتوانمند سازی مشاوره ای در موضوعات آموزشی و پرورشی، انتخاب رشته کنکور، کاردرمانی، گفتاردرمانی و انجام تست های تخصصی را از جمله مواردی دانست که در این مرکز ارائه خواهد شد و گفت: موضوع خانواده برای آموزش و پرورش موضوع مهم و محوری است که هدف اصلی ما گام برداشتن در همین‌ مسیر و افزایش استحکام بنیان خانواده خواهد بود.

رمضان پروانه‌، به همراه معاونین پرورشی و تربیت بدنی، پشتیبانی و توسعه مدیریت و جمعی از همکاران اداری این مدیریت،از محل و روند آماده سازی فضای محیطی اولین مرکز تخصصی مشاوره(زیر نظر اموزش و پرورش)شهرستان بازدید به عمل آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار