لاله افتخاری در گفت‌و‌گو با پانا:

اعلام اسامی بدهکاران بانکی و رفع تبعیض‌های ناروا از جمله اقدامات مثبت دولت بود

تهران (پانا) - عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت اعلام فهرست بدهکاران بانکی و رفع تبعیض‌های ناروا از جمله اقدامات مثبت دولت بوده و امیدواریم دولت همچنان بتواند با پاکدستی و تلاشگری و باور به ظرفیت‌های مردمی به اهداف خود دست یابد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام اسامی بدهکاران بانکی و رفع تبعیض‌های ناروا از جمله اقدامات مثبت دولت بود

یکی از مهمترین مسائلی که جوامع امروزی با آن مواجه‌اند مسأله اعتماد عمومی است. مقوله اعتماد عمومی در تمامی اعصار و قرون یکی از مهمترین موضوعات مهم حیات بشری بوده است و با گذشت زمان بر اهمیت آن افزوده شده است. دولت‌ها می‌کوشند تا اعتماد شهروندان را به خود جلب کنند، زیرا با کاهش اعتماد عمومی احتمال مشارکت عامه مردم در فرایندهای سیاسی کاهش می‌یابد و کناره‌گیری شهروندان از حمایت دولت مشروعیت حاکمیت مردم سالار را با مشکل مواجه می‌کند.

دولت سیزدهم از زمان شروع فعالیت تا‌کنون برای افزایش اعتماد عمومی، افزایش امید و حفظ سرمایه اجتماعی تلاش‌های زیادی انجام داده و برنامه‌های زیادی در جهت بهبود وضعیت معیشت مردم در نظر داشته و دارد.

اساساً یکی از موضوعاتی که توانست با اقبال عمومی مواجه شود، مبارزه با فساد در دولت سیزدهم بود. آیت الله رئیسی در دوران تبلیغات انتخاباتی با تاکید بر خشکاندن ریشه‌های فساد، انگیزه از حضور در انتخابات را لبیک به درخواست‌های مردم عنوان کرد.

عضویت در پیمان شانگهای و قرارداد سوآپ گازی دو دستاورد دیپلماسی اقتصادی دولت، گفت‌وگوی مستقیم با مردم در محروم‌ترین نقاط کشور، تامین کالاهای اساسی، تدوین و انتشار نقشه راه رشد غیرتورمی به عنوان استراتژی اقتصادی دولت، تامین کسری بودجه و پرداخت حقوق و دستمزد کارمندان بدون استقراض از بانک مرکزی و کنترل خلق پول در نظام بانکی برای مهار تورم بخشی از اقدامات دولت سیزدهم در راستای تحقق اهداف و شعارهای انتخاباتی آیت الله رئیسی بود.

لاله افتخاری در گفت‌وگو با ‌پانا ضمن ارزیابی مثبت از عملکرد دولت، اظهار کرد: «دولت اقدامات خوبی انجام داده هرچند که هنوز برای ارزیابی زود است. به هر حال دولت جدید تا نیروهای جدید را انتخاب کند مدتی زمان می‌برد. اما در مجموع در طول این مدت، اقدامات خوبی انجام داده است.»

وی افزود: «از جهت اینکه رئیس جمهور در کنار مردم باشد، در جهت رفع مشکلات مردم گام‌های مفیدی برداشته است.»

وی به انتشار لیست اسامی بدهکاران بانکی اشاره کرد و گفت: «اعلام بدهکاران بانکی و رفع یکسری تبعیض‌های ناروا از جمله برنامه‌های مثبت دولت بود. امیدواریم دولت همچنان بتواند با پاکدستی و تلاشگری و باور به ظرفیت‌های مردمی و توجه به نیازها و مطالبات مردم به اهداف خود دست یابد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار