غرفه «نقاشی کودک» جلوه همدلی مجلس دانش آموزی

قم(پانا)- غرفه نقاشی کودک در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس، جلوه هایی از همدلی و انس و محبت را در اعضای هیات رئیسه مجلس دانش آموزی دختران استان قم به نمایش گذاشت.

کد مطلب: ۱۲۷۵۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
غرفه «نقاشی کودک» جلوه همدلی مجلس دانش آموزی

راهپیمایی روز جهانی قدس امروز در تمامی نقاط میهن اسلامی و بخصوص شهر قم، پایتخت انقلاب از شکوه و عظمت خاصی برخوردار بود.

مجلس دانش آموزی دختران استان قم از چند روز قبل با تشکیل جلسه ای، موضوع راه اندازی غرفه نقاشی کودک در حاشیه راهپیمایی را به منظور ایجاد شور و نشاط در کودکان و آشنایی هر چه بیشتر آنان با واژگان فلسطین، رژیم صهیونیستی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ... مطرح کرد.

موضوع غرفه نقاشی کودک با پیگیری های رسول ملایی مدیر سازمان دانش آموزی استان قم و احمد لطفی زاده کارشناس سازمان دانش آموزی ناحیه یک و نیز همکاری و همدلی عبدالله صادقخانی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه و دیگر دستگاه ها، به نتیجه رسید و امروز با آغاز راهپیمایی، جمع زیادی از کودکان به همراه والدین شان در غرفه مزبور حضور یافتند.

آنچه که بیش از همه جلب توجه می کرد، حضور مربیان توانمند سازمان دانش آموزی در کنار اعضای مجلس و همکاری صمیمانه و صبورانه آنان در جهت ایجاد شور و نشاط در کودکانی بود که همراه والدین شان در راهپیمایی شرکت کرده بودند.

از سوی دیگر، این غرفه مورد بازدید مسئولان کشوری و استانی ازجمله معاون پرورشی فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی، فرمانده سپاه قم و معاونان هماهنگی و فرهنگی وی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و دیگر مسئولان قرار گرفت.

غرفه نقاشی کودک جلوه ای از ارتباط نسل اول و چهارم انقلاب است

«علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در حاشیه بازدید از غرفه نقاشی کودک با تقدیر از دست اندرکاران برپایی غرفه اظهار داشت: ایجاد چنین غرفه ای، اقدامی است بسیار ارزشمند زیرا نقاشی ها در ذهن کودکان نقش می بندد و می تواند برای آینده فرهنگ ساز باشد.

غرفه نقاشی همنوایی با کودکان فلسطینی است

«عبدالله صادقخانی» مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم نیز در حاشیه بازدید از غرفه کودک، ساحت های 6 گانه در سند تحول آموزش و پرورش را مدنظر قرار داد و گفت: در این غرفه که نمادی از فعالیت تربیتی است، کودکان به طور غیرمستقیم با فلسطینیان آشنا می شوند و یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی را گرامی می دارند و به نوعی چنین اقداماتی همنوایی با کودکان فلسطینی محسوب می شود.

رژیم صهیونیستی با دستان همین کودکان محو خواهد شد

هادی بادینلو معاون فرهنگی سپاه استان قم نیز در حاشیه بازدید از غرفه نقاشی کودک عنوان کرد: حماسه حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، نویدبخش وعده رهبر معظم انقلاب برای محو اسرائیل طی 25 سال آینده است و ان شاءالله این رژیم غاصب به دست همین بچه های دهه هشتادی و دهه نودی، از بین خواهد رفت.

درگیر کردن کودکان و نوجوانان با موضوع فلسطین

امیر جعفری معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم نیز درگیر کردن ذهن کودکان و نوجوانان را اقدامی در راستای آشنایی با جنایات رژیم صهیونیستی خواند و گفت: هر حرکتی که انجام می دهیم، باید به همدلی و انسجام بیشتر در حمایت از مردم فلسطین بیانجامد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار