سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

روز قدس یک موقعیت تربیتی برای تمرین استقامت و دغدغه‌مندی نسبت به مشکلات مسلمانان است

قم (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت روز قدس یک موقعیت تربیتی برای همه پدید می‌آورد که در آن هم می‌توان شجاعت، قیام، استقامت و هم دغدغه‌مندی نسبت به مشکلات مسلمانان را تمرین کرد و به منصه ظهور رساند.

کد مطلب: ۱۲۷۴۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس یک موقعیت تربیتی برای تمرین استقامت و دغدغه‌مندی نسبت به مشکلات مسلمانان است

اصغر باقرزاده، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش امروز در بازدید از غرفه نقاشی کودکان که به همت مجلس دانش‌آموزی دختران استان قم در محل اداره آموزش و پرورش ناحیه یک برپا شد، در گفت‌وگو با پانا اظهار داشت: روز قدس که با ابتکار حضرت امام خمینی(ره) نامگذاری شده از چند جهت دارای اهمیت است.

وی افزود: قدس از یک سو قبله اول مسلمانان است و از سویی دیگر، مسلمان‌هایی در آن منطقه تحت فشار ظلم و سیطره ظالمان هستند.

باقرزاده با تاکید بر این نکته که انسان مسلمان، ظلم‌ستیز است، عنوان کرد: روز قدس یک موقعیت تربیتی برای همه پدید می‌آورد که در آن هم می‌توان شجاعت، قیام، استقامت و هم دغدغه‌مندی نسبت به مشکلات مسلمانان را تمرین کرد و به منصه ظهور رساند.

وی با اشاره به بازدید خود از غرفه نقاشی کودکان که با هدف آشنایی با فلسطین و به همت مجلس دانش‌آموزی دختران استان قم در محل آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار شد، خاطرنشان کرد: حس نوع‌دوستی، ظلم‌ستیزی و اسلام‌دوستی کودکان با چنین نقاشی‌هایی تقویت می‌شود.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: برپایی این غرفه همچنین تجربه مدیریتی و فرهنگی برای دانش‌آموزانی است که مسئولیت آن را بر عهده دارند و نویدبخش اقدامات فرهنگی مفید و اثربخش در آینده خواهد بود.

دانش‌آموز خبرنگار: مائده عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار