گفت‌و‌گوی خبرنگار پانا با شهروندان کاشمری:

فریاد حمایت از مظلومیت فلسطین در کاشمر

کاشمر(پانا)- مردم انقلابی و ولایتمدار و روزه‌دار کاشمر امروز همراه و هم‌ صدا با مردم سراسر کشور در پاسخ به ندای مظلومیت مردم فلسطین فریاد حمایت سر دادند.

کد مطلب: ۱۲۷۴۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
فریاد حمایت از مظلومیت فلسطین در کاشمر

با توجه به اینکه از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون به دلیل محدودیت‌های کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌ های بهداشتی، مناسبت‌ های مختلف در کشور ما برگزار نشده امروز در بزرگداشت روز جهانی قدس که به عنوان یکی از روزهای تاریخی و نمادین استکبارستیزی است، مردم شهرستان کاشمر بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی هم صدا با دیگر مسلمانان جهان انزجار خود را با اشغالگران و ظالمان جهان علی الخصوص رژیم غاصب و غیر مشروع اسرائیل اعلام کردند.

جواد طاهری امام جمعه شهرستان کاشمر در گفت و گو با پانا گفت: مردم کاشمر امروز در این هوای گرم و همچنین با دهان روزه در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده اند و حضور مردم کاشمر در این میدان بسیار با شکوه بود و حضور پرشور مردم نشان دهنده این است که هنوز روحیه مقاومت و استقامت را مردم دارند، خصوصاً دفاع از مردم فلسطین به معنی دفاع از تمامی مردم جهان است و چون مبارزه با سخت ترین دشمن یعنی صهیونیست جهان خوار است این روز را تبریک عرض می کنم.

حضور پرشور دانش آموزان در نماز جمعه، خصوصاً شعار های کوبنده و گروه سرود های دانش آموزی در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده این است که نسل جدید پای کار آمدند.

محمد رضا ملکی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان کاشمر و کوهسرخ که در این راهپیمایی شرکت کرده بود، گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس تکلیف شرعی و مسئولیت اجتماعی ما مردم است که ملت ایران بخصوص بازاریان، اصناف، فعالین اقتصادی در کنار اقشار مختلف مردم بایستی یک صدا با شعار الله اکبر و مرگ بر آمریکا در این راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.

همچنین مجتبی شیعه زاده کارمند اداره آتش نشانی و شهرداری کاشمر در گفت و گو با پانا گفت: اعلام اتحاد همبستگی با مسلمانان مظلوم فلسطین و پایداری به آرمان امام خمینی(ره) است که در این روز عزیز تمامی مردم کاشمر با وجود هوای گرم و همچنین دهان روزه آمادگی دارند که قدس را آزاد کنند و ما ملت ایران بایستی پیرو خط رهبری باشند.

محمد ضمیری کارشناس فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت: وظیفه هر مسلمانی ایجاب می کند که در بحث مسائل دینی و تولّا در هر دو قسمت مشارکت داشته باشد، و ما در حمایت از مردمان مظلوم فلسطین و تبری از دشمنان اسلام، تلاش مان بر این است در این مراسم خشم خود را از استکبار جهانی آمریکا، اسرائیل، انگلیس و تمامی قدرت های استکباری اعلام کنیم در همه صحنه ها با مردم مظلوم فلسطین خواهیم بود.

مدیر دبیرستان کیمنش، کاشمر به پانا گفت: خوشحال ام بعد از سی سه سال خدمت در اداره آموزش و پرورش، خداوند توفیق داد که دوباره در راهپیمایی روز قدس شرکت کنم و حداقل قدمی کوچک برای آزاد سازی مردم فلسطین بردارم.

حجت السلام و المسلمین احمد یوسفی، روحانی کاشمری گفت: لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و همچنین اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین هدف اصلی بنده از شرکت در راهپیمایی روز قدس است، و امروز ما با شرکت در این مسیر به وصیت امیر المومنین علی(ع) جامعه عمل بپوشیم.

ابوالفضل یحیی پور یکی از دانش آموزان شهرستان به پانا گفت: هدف ما نوجوانان از شرکت در این راهپیمایی عظیم این است که به دشمنان بگوئیم ما هم در برابر حمایت از مردمان مظلوم فلسطین تا آخرین قطره خون می مانیم.

مردم کاشمر بار دیگر با حضور پر شور خود در مراسم روز قدس این پیام را به جهانیان صادر کردند که مردم مظلوم فلسطین در برابر اسرائیل و ایالات متحده تنها نیستند و ملت‌های جهان از آنها تا پای جان حمایت می‌کنند.

این مراسم همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس مردم و همیشه در صحنه شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی در راهپیمایی شرکت کردند و با شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مسیر میدان مرکزی تا آستان مقدس امامزاده سید حمزه (ع) کاشمر را طی کردند.

گزارشگر: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار