بیانیه مجامع «علوی و فاطمی» بسیج دانش آموزی قم به مناسبت روز قدس

قم (پانا)- مجامع علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی استان قم با صدور بیانیه ای، بر حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کردند.

کد مطلب: ۱۲۷۴۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه مجامع «علوی و فاطمی» بسیج دانش آموزی قم به مناسبت روز قدس

مجامع علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان قم با صدور بیانیه ای، بر حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:
«وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم وَآخَرینَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ يَعلَمُهُم ۚ وَما تُنفِقوا مِن شَیءٍ فی سَبیلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَیكُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ.»(سوره انفال، آیه۶)

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) با شناخت درست و درک صحیح و دوراندیشی ذکاوتمندانه، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روزِ به صحنه کشاندن همه ظرفیت های جهان اسلام و اراده پولادین ملت های آزاده خواه در برابر حمله ها و یورش های وحشیانه نظام خون آشام صهیونیسم به قبله گاه اول مسلمین و پاره تن جهان اسلام تبدیل کرد.
بی شک دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن رژیم غاصب خون آشام و کودک کش صهیونیستی، به عنوان مسئله اول جهان اسلام، تکلیفی انسانی و واجب شرعی است و سازش و عادی سازی روابط و یا هر گونه ارتباط علنی یا پنهانی با این رژیم، یک خیانت آشکار به اسلام و آرمان فلسطین عزیز خواهد بود.
یوم الله قدس، روز دمیدن خون تازه در رگ های امت اسلامی و برافراشته کردن پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی و مقاومتِ توأم با امید و معنویت تا آزادی فلسطین و محو کامل رژیم غاصب قبله مسلمین و جُرثومه فساد یعنی این رژیم جعلی کودک کش و نژاد پرست صهیونیستی است و در هر شرایطی تعطیل ناپذیر است.
اکنون بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، این نظام اسلامی به رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) به عنوان نماد استکبار ستیزی و مبارزه در خط مقدم جبهه پیکار با استکبار جهانی به ویژه اسرائیل خون آشام و آمریکای جهان خوار شناخته میشود.
ما دانش آموزان استان قم به عنوان فرزندان برومند ایران اسلامی، با توکل بر خداوند متعال و عشق به مقام عظمای ولایت، راه مقدس ۳۶ هزار شهید دانش آموز و شهدای سربلند اسلام همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته ای شهید دکتر محسن فخری زاده را ادامه داده و تا پای جان، در پاسداری از آرمان های والای انقلاب اسلامی و محو غده سرطانی صهیونیستی از صفحه گیتی ایستاده ایم و ان شاءالله همگی با شکوه هر چه تمام و با مشت های گره کرده، در راهپیمائی دشمن شکن روز جهانی قدس، شرکت خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار