جشنواره تولیدات رسانه‌ای کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای با محوریت شهید فرهنگی علیرضا ماهینی و شهید دانش‌آموز حسین صافی به عنوان شهدای شاخص کنگره خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره تولیدات رسانه‌ای کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر برگزار می‌شود

محمود حقدوست در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در اولین کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان بوشهر، معلم شهید علیرضا ماهینی از بوشهر به عنوان سردار جنگ‌های نامنظم و همرزم شهید چمران و محصل شهید حسین صافی از روستای دره‌بان شهرستان جم به عنوان کوچکترین شهید استان به عنوان شهدای شاخص انتخاب شده‌اند.
وی افزود: در راستای معرفی و تبیین ویژگی‌های این دو شهید شاخص به عنوان نماد و الگوی فرهنگیان و دانش‌آموزان، جشنواره تولیدات رسانه‌ای برگزار می‌شود.
دبیر ستاد کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان بوشهر خاطرنشان کرد: این جشنواره در محورهای خوانش شعر و دلنوشته در قالب فیلم، موشن گرافی و کلیپ و روایتگری و خاطره‌ گویی ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان سراسر استان طراحی شده است.
حقدوست ادامه داد: محورهای خوانش شعر و دلنوشته برای همه دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی، محور موشن گرافی و کلیپ ویژه دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه اول و محور روایتگری و خاطره‌ گویی ویژه دانش‌آموزان دوره تحصیلی متوسطه دوم است.
وی تاکید کرد: فرهنگیان پیشکسوت و شاغل در همه محورهای جشنواره می‌توانند شرکت کنند.
حقدوست اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا 20 ازدیبهشت به شماره همراه 09176685922 در شبکه شاد ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار