برگزاری مراسم افطاری در آموزشگاه بهشت آیین

اردل(پانا) - همزمان با سومین شب از شب‌های قدر، مراسم افطاری با حضور دانش‌آموزان و معلمان و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان اردل در آموزشگاه بهشت آیین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم افطاری در آموزشگاه بهشت آیین

در ابتدای برنامه همزمان با دیگر نقاط، صدای ملکوتی اذان مغرب در مدرسه طنین انداز شد و دانش آموزان در صف های نماز جماعت در فضای مدرسه به امام جماعت ، اقتدا کردند و این بار فضای مدرسه شاهد صحنه‌ای دیگر از همدلی دانش آموزان بود.

در ادامه پس از به جا آوردن نماز، صفیه کوهی مدیر آموزشگاه و مهتاب دهیری معاون پرورشی آموزشگاه با همکاری معلمان و دانش آموزان موجبات سفره‌ی افطاری را فراهم آوردند و سرپرست مدیریت آموزش و پرورش و دیگر کارکنان آموزش و پرورش شهرستان اردل میهمان سفره افطار ایشان بودند.

صفیه کوهی مدیر آموزشگاه در این باره گفت : مدرسه در این شب عزیز شاهد نماز جماعتی بود که دانش آموزان به جا آورده بودند و آسمان شاهد دستان دانش آموزان بود که به سوی او کشیده شده بودند.

مهتاب دهیری معاون پرورشی آموزشگاه در ادامه از احساس دانش آموزان گفت : دانش آموزان خیلی خوشحال بودند که در بوستان زیبای علم و دانش به نماز ایستادند و در کنار هم نمازشان را به جماعت اقتدا کردند و در کنار یکدیگر و مدیر و معلمان خود روزه‌شان را گشودند.

خبرنگار دانش آموز : حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار