محفل جزءخوانی با حضور خانواده نخبه قرآنی در دبیرستان میعاد قم برگزار شد

قم(پانا) - محفل جزءخوانی و انس با کلام الله، با حضور اعضای قاری و حافظ خانواده نخبه قرآنی در دبیرستان متوسطه دوم میعاد قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
محفل جزءخوانی با حضور خانواده نخبه قرآنی در دبیرستان میعاد قم برگزار شد

محفل جزءخوانی و انس با کلام الله، با حضور اعضای قاری و حافظ خانواده قرآنی «بختیاری» در دبیرستان متوسطه دوم میعاد ناحیه 3 اموزش و پرورش قم برگزار شد.

در این مراسم، مادر خانواده بختیاری که در دامان خود سه فرزند صالح و نخبه قرآنی تربیت کرده است، با اهداء هدایایی از سوی دبیرستان، تجلیل شد.

خانواده قرآنی بختیاری ابتدا در شهر تهران ساکن بودند، سپس چند سالی است که به قم مهاجرت کرده اند. فاطمه، زهرا بختیاری و علی بختیاری حافظ کل قرآن مجید و همچنین زهرا و فاطمه بحافظ خطبه فدکیه هستند.

زهرا در سن چهار سالگی حافظ کل قران شده و کلاس پنجم دبستان می‌باشد، فاطمه نیز در سن شش سالگی حافظ قرآن شده و دانش آموز کلاس ششم می‌باشد.

از علی بختیاری دعوت از کشور های عراق، سوریه و لبنان برای قرائت قران صورت گرفته است. وی رتبه اول آزمون وزارت ارشاد و رتبه اول مسابقات اوقاف را در کودکی بدست آورده است.

علی به مدت یک سال طول کشیده و در سن ۹ سالگی قرآن را حفظ نموده هر چند که از چهار سالگی مانوس با قرآن بوده است و ترجمه کامل قران را به زبان انگلیسی انجام می‌دهد؛ وی حکایات نهج البلاغه را نیز حفظ می‌باشد.

این سه فرزند خود را مدیون خدا و دوم مادرشان می‌دانند.

این فرشتگان زمینی فرزندان خانواده‌ای هستند که در راه حفظ قرآن، امورات زمینی روزمره ما را رها کرده و خود را وقف آیات نورانی قرآن کرده‌اند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه معصومه شاهسواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار