اظهارات امام جمعه بوشهر درباره برنامه «زندگی پس از زندگی»

تهران (پانا) - آیت الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر ونماینده ولی فقیه در استان بوشهر در گفتگویی به بیان مطالبی درخصوص ویژه برنامه «زندگی پس از زندگی» پرداخت‌.

کد مطلب: ۱۲۷۳۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اظهارات امام جمعه بوشهر درباره برنامه «زندگی پس از زندگی»

آیت الله صفایی بوشهری، با اشاره به پخش برنامه «زندگی پس از زندگی» گفت: شبکه چهار سیما در حوزه‌های مختلف محتوایی و فرمی جهش چشمگیری در چند سال اخیر داشته است.

این استاد درس خارج حوزه علمیه افزود: در این میان «زندگی پس از زندگی» مکاشفه بزرگ فرادنیایی انسان گرفتار در عالم ماده است.

فی الواقع عالم غیب، عالم حقیقت است و این عالم دارالمجاز است در برابر عالم غیب.

براساس منابع دینی که به دست ما رسیده است، این تجارب مورد تایید است. آنچنان که آیات و روایات فراوانی در این باره وجود دارد و حوزه مطالعات عرفانی و فلسفی متکفل بیان بخشی از این رموز عالم غیب است.

صفایی بوشهری در آخر تاکید کرد: سازمان صدا و سیما می بایست قدر اینگونه برنامه ها را که باور عمومی مردم به عالم غیب و تعمیق ایمان دینی را در پی دارد بداند.

«زندگی پس از زندگی»، عنوان ویژه برنامه ای است که به بیان تجربیات مرگ موقت افرادی می‌پردازد که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفته‌اند. این برنامه سومین سالی است که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

زندگی پس از زندگی تا پایان ماه مبارک، هرشب ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه چهار پخش می‌شود و تکرار آن نیز ساعت ۲۳:۴۰ همان روز و ۱۲ روز بعد پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار