مسئول‌ سازمان بسیج فرهنگیان خراسان‌رضوی:

جهاد تبیین از موضوعات محوری بسیج فرهنگیان است

کاشمر (پانا) - مسئول‌ سازمان بسیج فرهنگیان خراسان‌رضوی گفت اولین موضوع محوری بسیج فرهنگیان جهاد تبیین است که مورد نظر مقام معظم رهبری است و فرمانده کل قوا به همه اقشار بسیجیان این مسئله را مشق فرمودند.

کد مطلب: ۱۲۷۲۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیین از موضوعات محوری بسیج فرهنگیان است

سرهنگ مهدی بهرامی مسئول‌ سازمان بسیج فرهنگیان خراسان رضوی در نشست مجمع معلمان منطقه ترشیز کهن، ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) گفت: ما چند ماموریت محوری داریم، اولین موضوع جهاد تبیین است که مورد نظر مقام معظم رهبری است و فرمانده کل قوا به همه اقشار بسیجیان این مسئله را مشق فرمودند و همچنین رئیس سازمان بسیج مستضعفین هم این مسئله را به عنوان یک محوریت اصلی مجموعه بسیج مشخص کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه متأسفانه تحریف هایی در واقعیت انقلاب اسلامی و تمام دستاورد های انقلاب واقع می شود و با استفاده از فضای مجازی تحریک در افکار عمومی به وجود می آورد و همچنین از یک طرف تطهیر رژیم پهلوی، یک امر مهم جهادی واقع شده است که با بینش راهبرد جبهه سازی و امیدآفرینی در متن جامعه بتوانیم تربیت نیروی هم تراز انقلاب اسلامی را داشته باشیم.

معلّمین نقش مهمی در کنترل جنگ فرهنگی دارند

در ادامه این نشست، حجت السلام و المسلمین جواد طاهری امام جمعه شهرستان کاشمر در موضوع جنگ اراده ها گفت: ما در یک نبرد نامتقارن هستیم. معلمان نقش کلیدی در کنترل این جنگ فرهنگی دارند. باید آنها را در جهاد تبیین کمک کنیم.

این نشست مجمع معلمان منطقه ترشیز سازمان بسیج فرهنگیان خراسان رضوی(نواحی کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ) با موضوع تأمین منابع مالی و زیر ساخت ها با حضور امام جمعه، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان خراسان رضوی و جانشین وی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، مدیر آموزش وپرورش کاشمر و مدیران کانونهای بسیج فرهنگیان منطقه ترشیز در محل سالن شهید برهان پناه آموزش و پرورش کاشمر برگزار شد.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار