تیم‌های برگزیده مناظره دانش‌آموزی ناحیه یک قم معرفی شدند

قم (پانا) - مسابقه مناظره دانش‌آموزی دختران ناحیه یک آموزش و پرورش قم امروز 31 فروردین به صورت حضوری در سالن شهید عسگری جمکرانی ناحیه برگزار و تیم های برگزیده معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۲۷۲۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تیم‌های برگزیده مناظره دانش‌آموزی ناحیه یک قم معرفی شدند

مسابقه مناظره دانش‌آموزی دختران ناحیه یک آموزش و پرورش قم با اجرای «احمد لطفی زاده» مسئول سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک و با حضور اعضای تیم ها و مربیان پیشتاز مدارس مربوطه، در سالن شهید عسگری جمکرانی برگزار شد.

در آئین فوق، تیم های مناظره کننده در مقطع متوسط اول، در مورد نقش توسعه مجازی در ارتقاء آموزشی و پرورشی و متوسطه دوم نیز نقش و جایگاه تشکیلات دانش آموزی در تحقق ایران قوی به مناظره پرداختند.

هر تیم متشکل از دو نفر سخنران به عنوان مناظره کننده که مطالب خود را بیان می‌کردند و دو نفر محقق و یک مربی‌پیشتاز بود؛ پس از گذراندن چهار مرحله و نتیجه گیری توسط مناظره کنندگان، مناظره پایان یافت.

بر اساس نظر «اکرم ابرقویی» و «طاهره اکرمی» اعضای هیات داوران، دبیرستان شاهد رضویان رتبه اول ناحیه را کسب کرد و به مرحله استانی راه یافت؛ دبیرستان امام علی النقی(ع) رتبه دوم و برگزیده اخلاق شد و هنرستان صباری نیز رتبه سوم را از آن خود کرد.

«رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان قم، «احمد غفاریان» معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک آموزش و پرورش، «روح الله بهشتی» کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز و «مجتبی عابدی» کارشناس مسئول متوسطه اول ناحیه، از روند برگزاری مناظره بازدید کردند.

دانش‌آموز خبرنگار: فاطمه خسروآبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار