فعالیت‌های آموزشی و تولیدات هنرستان‌ها با رویکرد دانش‌بنیان دنبال خواهد شد

اردبیل(پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت در راستای شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان" تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین" مزین شده است فعالیت‌های آموزشی و تولید حاصل از آموزش با رویکرد دانش‌بنیان دنبال خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های آموزشی و تولیدات هنرستان‌ها با رویکرد دانش‌بنیان دنبال خواهد شد

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل،کلام اله صفری، سرپرست آموزش و پرورش استان در اولین جلسه ستاد کارورزی و کارآموزی هنرجویان هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش استان اظهار کرد: هنرستان ها یکی از مهمترین بسته های مهارت آموزی و تحقق تولیدات دانش بنیان است که می تواند نقش بسزایی را در توسعه تولیدات صنعتی، کشاورزی، خدماتی و هنری داشته باشند.

وی با بیان اینکه امسال برنامه های خوبی برای توسعه کیفی و کمی هنرستان ها داریم، افزود: توسعه هنرستان ها بویژه هنرستان های کشاورزی و همچنین مهارت های دانش بنیان مورد توجه قرار می گیرد.

سرپرست آموزش و پرورش استان ضمن بیان اهمیت درس کارآموزی/کارورزی در آینده شغلی هنرجویان، به شناسایی مکان های مناسب و شناسنامه دار جهت بهره مندی حداکثری هنرجویان و همچنین پرورش استعدادهای بالقوه و شکوفایی توانمندی های آنها تاکید کرد.

صفری تصریح کرد: اجرای مطلوب و موفق درس کارآموزی/کارورزی می تواند به نحو شایسته ای محقق کننده شعار سال 1401، «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» باشد.

گفتنی است درس کارآموزی/کارورزی هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش استان اردبیل از اول تیرماه لغایت 31 شهریورماه بصورت حضوری برای کلیه هنرجویان پایه های یازدهم و دوازدهم اجرا خواهد شد که در مجموع 9518 هنرجو را شامل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار