رئیس فراکسیون ورزش مجلس:

امیدواریم در دولت انقلابی زیرساخت‌های ورزش معلولان فراهم شود

تهران (پانا) - رئیس فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه امیدواریم در دولت انقلابی زیرساخت‌های ورزش معلولان فراهم شود، گفت قهرمانان و وررزشکاران ناشنوا با آنکه کلام ما را نمی‌شوند اما قدرت خواندن ذهن را دارند و در کل انسان های بسیار دوست داشتنی هستند.

کد مطلب: ۱۲۷۲۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
امیدواریم در دولت انقلابی زیرساخت‌های ورزش معلولان فراهم شود

به گزارش ایرنا، محمد مهدی فرودین شامگاه سه شنبه در مراسم بدرقه کاروان ناشنوایان به المپیک برزیل که با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک در هتل المپیک تهران برگزار شد، افزود: ما در مجلس خلا قانونی حمایت از ورزش داریم و آن را اصلاح می کنیم، در حد امکان برای ورزش اعتبارات خوبی در مجلس یازدهم بستیم.

وی ادامه داد: از همکارانم در کمیسیون فرهنگی انتظار دارم در بحث اعتبارات، بودجه‌ها را با نظر رییس کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به فدراسیون‌ها بدهند، این اعتبارات سبب نارضایتی برخی فدراسیون ها شده و توزیع باید با نظر وزارت ورزش باشد. متاسفانه مجلس بودجه ٢٧ صدم درصد ارزش افزوده را که مصوب بود را حذف کرد.

وی ادامه داد: زیرساخت‌ها در ورزش معلولان و ناشنوا مناسب نیست و امیدواریم در دولت انقلابی زیرساخت‌های برازنده آنها را فراهم کنیم. مجلس و نمایندگان در کنار شما هستند و چه صاحب عنوان شوید یا نشوید قابل احترام هستید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار