فرماندار شهرستان دماوند:

پیگیری فعالیت‌های ورزشی، کمک به بهبود سلامت جسمانی شهروندان است

رودهن (پانا) - فرماندار شهرستان دماوند، پیگیری پروژه‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات ورزشی در شهرها را کمک به بهبود سلامت جسمانی شهروندان و ارائه خدمت در این زمینه‌ها به آنان معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری فعالیت‌های ورزشی، کمک به بهبود سلامت جسمانی شهروندان است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، به همراه حمیدرضا ذوالفقاری بخشدار رودهن، امیرحسین روان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند، سید محمد موسوی منش شهردار رودهن و جمعی از مسئولین از مجموعه ورزشی سادات محله شهر رودهن بازدید کردند.

در این بازدید رضا طاهرخانی اظهار کرد: با توجه به پتانسیل بالای جوانان شهرستان دماوند در حوزه ورزش، در شهرستان دماوند و به خصوص در شهر رودهن ظرفیت های بالایی در حوزه های مختلف ورزشی مانند فوتسال، فوتبال، کشتی، ورزش‌های رزمی و غیره وجود دارد که باید با حمایت‌های همه جانبه مسئولان به عرصه ظهور دربیاید و عملیاتی شود.

وی افزود: باید با همفکری و تعامل مشکلات و موانع چند ساله، فضا‌های ورزشی سادات محله حل شود. بر اساس درخواست شهروندان سادات محله و همکاری مسئولین تا خرداد ماه سال جاری یکی از سالن‌های چند منظوره ورزشی سادات محله باید به بهره‌برداری برسد و تمامی تلاش‌ها در این زمینه انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سالن ورزشی چند منظوره سادات محله شهر رودهن قریب به ۱۸ سال است که از ساخت اولیه آن می‌گذرد و تاکنون هیچ پیگیری برای تکمیل و بهره برداری از آن صورت نپذیرفته است؛ در این بازدید مقرر شد تا دو ماه آینده این سالن ورزشی جهت استفاده عموم به بهره‌برداری برسد و مورد استفاده قرار بگیرد.

طاهرخانی در ادامه صحبت‌هایش مطرح کرد: در حوزه فرمانداری تمامی تلاش و ابزار و بسترهای لازم را جهت ارائه خدمت به شهروندان به کار می‌بندیم چرا که مردم لایق بهترین خدمات در حوزه شهری و روستایی هستند و از مسئولان انتظار دارند که این امور را به سرعت و با تعهد پیگیری و اجرا کنند، مسلما سایر نهادهای فعال در شهرستان در تحقق اهداف با فرمانداری همکاری و مشارکت بهینه و مسئولانه دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار