انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بهینه‌سازی درون مدرسه‌ای فعالیت‌های ورزشی در فیروزکوه

فیروزکوه (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش فیروزکوه از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بهینه‌سازی و متناسب‌سازی‌های درون مدرسه‌ای برنامه‌های تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی با هدف پویاسازی محیط مدارس بین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و اداره آموزش و پرورش فیروزکوه در قالب طرح شهیدسلیمانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بهینه‌سازی درون مدرسه‌ای فعالیت‌های ورزشی در فیروزکوه

مرتضی پاک،معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش فیروزکوه به پانا گفت: «یکی از مهم‌ترین اهداف سند تحولی بنیادین‌ آموزش و پرورش تامین، حفظ و ارتقای سطح سلامت و برقراری توازن و تعادل قوای بدنی دانش‌آموزان است. ورزش باعث کاهش استرس و اضطراب و افسردگی می‌شود و به ارتقای سطح حافظه، خلاقیت، مهارت حل مساله و بهبود وضعیت کلی بدن کمک می‌کند.»

وی تصریح کرد:«این تفاهم‌نامه‌ بین مسعود بهرامی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه منعقد شد. طرح‌های ورزشی شامل راه‌اندازی، سه زمین چمن مصنوعی، یک کلاس درس تربیت‌بدنی، یک زمین فوتبال ساحلی و تجهیز و تعمیرات اساسی سالن تختی با اعتبار ۹۶۲۰۰۰۰۰۰۰ریال انجام خواهد شد.»

پاک در پایان ابراز امیدواری کرد: «با این اقدام شایسته تمام مدارس این ناحیه و به خصوص مدارس مناطق محروم با امکانات ورزشی تجهیز شده و شرایط بهتری جهت تامین سلامتی، نشاط، تعادل هیجانی و تربیت اجتماعی دانش‌آموزان ایجاد شود.»

خبرنگار: زینب پورسعیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار