درخشش دانش‌آموزان پژوهش‌سرای کاوش کهریزک:

افتخارآفرینی دانش‌آموزان منطقه کهریزک در مسابقات استانی

کهریزک (پانا) - در جشنواره استانی "رنگین‌کمان" که به میزبانی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، دانش‌آموزان کهریزک رتبه‌های برتر را کسب کردند.

کد مطلب: ۱۲۷۱۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش‌آموزان منطقه کهریزک در مسابقات استانی

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهریزک، سعیده‌سیفی مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی کاوش منطقه کهریزک از کسب رتبه‌های استانی دانش‌آموزان عضو پژوهش‌سرا در جشنواره استانی رنگین‌کمان خبر داد.

سیفی با اعلام این خبر گفت: این مسابقات با هدف دانش‌افزایی، و پرورش قدرت خلاقیت دانش‌آموزان در کل مقاطع تحصیلی استان و با حضور و استقبال تیم‌های متعددی برگزار شد. از میان آثار ارسال شده توسط دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی استان، اثر دانش‌آموزان؛ آریان کرمی در مسابقه سواد آبی ،نرگس جعفری در مسابقه ساخت المان‌های شهری، مبین‌شیخ در مسابقه محیط زیست، احسان‌حقی در مسابقه آزمایشات خلاق، ستایش‌ساعدی در مسابقه آزمایشات خلاق و نوید نصیری در مسابقات ساخت کاغذ، رتبه‌های اول تا سوم استانی را کسب کردند.

وی افزود: معیار اصلی آثار برگزیده، دانش، نوآوری، توان ایده‌پردازی و خلاقیت بالا بود، که دانش‌آموزان کهریزک با کسب امتیازهای لازم و پیشی گرفتن از رقیبان خود رتبه‌های برتر را کسب کردند که بدون شک کسب این موفقیت‌های غرور آفرین، نشانگر عنایت الهی، همت و تلاش دانش‌آموزان با استعداد و فرهنگیان دلسوزی است که دل درگرو سربلندی ایران عزیز دارند.

سیفی ادامه داد: همچنین در ارزیابی عملکرد پژوهش‌سراها که توسط وزارت آموزش و پروش بر اساس مستندات عملکردی در سال تحصیلی گذشته انجام گرفت، پژوهش سرای کاوش منطقه کهریزک به دلیل فعالیت های پژوهشی و آموزشی دانش‌آموزی موفق به کسب مقام دوم استانی در بین 27 پژوهش‌سرای استان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار