هادی زمانی‌نژاد:

جشنواره خوارزمی، محوری‌ترین و آینده‌سازترین برنامه برای دانش‌آموزان متوسطه است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ با حضور در دبیرخانه داوری مرحله منطقه‌ای هشتمین جشنواره خوارزمی منطقه ۴، جشنواره خوارزمی را در راستای اجرایی و عملیاتی شدن سند تحول بنیادین و بسترسازی برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان، محوری‌ترین و آینده‌سازترین برنامه برای دانش‌آموزان متوسطه دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۱۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره خوارزمی، محوری‌ترین و آینده‌سازترین برنامه برای دانش‌آموزان متوسطه است

داوری مرحله منطقه ای هشتمین جشنواره خوارزمی محور ادبیات در محل دبیرخانه منطقه ۴ دبیرستان فردوسی برگزار شد و داوری مرحله منطقه ای هشتمین جشنواره خوارزمی با محور ادبیات در محل دبیرخانه منطقه ۴ دبیرستان فردوسی، با حضور هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴، شهاب روزبهانی؛ معاون آموزش متوسطه، مرضیه قنبری؛ کارشناس مسئول آموزش متوسطه دوره اول،اولیا و دانش آموزان شرکت کننده در این جشنواره برگزار شد.

زمانی نژاد ضمن تشکر از زحمات مسئول دبیرخانه این جشنواره اظهار کرد: جشنواره خوارزمی محوری‌ترین برنامه برای دانش‌آموزان دوره اول متوسطه است و این طرح در راستای اجرایی و عملیاتی شدن سند تحول بنیادین اجرایی می‌شود. دانش اموزان با شرکت در محورهای چندگانه این جشنواره از تربیت چند ساحتی ذیل سند تحول بنیادین بهره خواهند برد و موجب یادگیری پایدار و افزایش کیفیت یادگیری می شود.

حسین قربانی؛ مدیر دبیرستان فردوسی و مسئول دبیرخانه جشنواره خوارزمی ضمن ارائه گزارشی از نحوه برگزاری جشنواره و تعداد شرکت کنندگان بیان کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی از برنامه های اصلی متوسطه اول است که در ٩ محور: ادبیات، زبان انگلیسی، بازارچه کسب و کار دانش آموزی، دست سازه، پژوهش، مناظره علمی، ریاضی، علوم آزمایشگاهی، برنامه نویسی برگزار می شود.

قربانی ادامه داد: امسال با توجه به برنامه ریزی دقیق کمیته فنی منطقه و معاونت متوسطه و همچنین پیگیری منظم دبیرخانه اعم از جلسه افتتاحیه و جلسات ناظران و داوران و رابطین مدارس در فضای مجازی و حضوری شاهد رشد چشمگیر حضور دانش آموزان در این جشنواره بودیم که از حدود ۱۲۰ مدرسه متوسطه اول بالغ بر ۴۰۰ نفر دانش آموز در محورهای مختلف بصورت انفرادی و گروهی به مرحله منطقه معرفی شدند که تاکنون ۷محور با حضور ناظران و داوران محترم در محل دبیرخانه دبیرستان فردوسی داوری از ٢٠ فروردین آغاز شده و۲ محور دیگر تا۳۰ فروردین به پایان می رسد تا نفرات برگزیده هر محور جهت شرکت در مرحله استانی معرفی شوند و درمراسم اختتامیه از برگزیدگان منطقه ای تجلیل به عمل آید.

وی در ادامه با بیان اهداف بیانیه گام دوم انقلاب بر تشویق دانش آموزان، امید و انگیزه و جهت دادن به استعدادهای آنها تاکید کرد و گفت: ما باید ضمن شناسایی، جهت دهی و هدایت این استعدادها کمک کنیم دانش آموزان در مسیر درست قرار گیرند و روحیه پژوهش و نوآوری در آنها تعمیق یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار