معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

اتمام طرح‌های بالای ۷۰ درصد حوزه ورزش در سال جاری

تهران (پانا) - معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در خصوص طرح‌های نیمه تمام وزارت ورزش و جوانان گفت سعی می‌شود در سال جاری طرح‌های بالای ۷۰ درصد این حوزه به اتمام برسد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اتمام طرح‌های بالای ۷۰ درصد حوزه ورزش در سال جاری

بنیامین شکوه‌فر روز شنبه در جمع خبرنگاران در تبریز، افزود: امروز افتخار داشتم که در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در خدمت جمیع ورزشکاران، پیشکسوتان و قهرمانان استان چه در حوزه ورزشی و چه در حوزه سمن ها و مجموعه های مربوط به جوانان باشم.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تکمیل طرح های عمرانی وزارت ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم برای طرح های نیمه تمام در سراسر کشور با برنامه مشخصی در حال حرکت هستیم و قرار بر این است که تا پایان سال جاری طرح بالای هفتاد درصد نیمه کاره نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه تعداد طرح های در دست اقدام بسیار زیاد است، گفت: چون منابع مالی ما محدود است درصدد پیشبرد کار با استفاده از ظرفیت های جدید هستیم و بر این اساس از ظرفیت های ورزشی در سراسر کشور استفاده می کنیم.

شکوه فر در خصوص اتمام طرح های عمرانی در آذربایجان شرقی هم گفت: با توجه به سفر آتی ریاست جمهوری به این استان در پیش است، پیش بینی ما این است که از سفر رییس جمهور منابع قابل توجهی از اعتبارات این سفر جذب استان کنیم و همچنین صحبت های مقدماتی انجام شده است و مدیرکل جدید هم پیگیر این موضوع خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار