عمومی‌سازی کار خیر با طرح آجر به آجر انگیزه مدرسه‌سازی را بالا برد

تبریز(پانا) - سعید جلالی با اشاره به اهم فعالیت‌ها و انگیزه سازمان نوسازی مدارس، عمومی‌سازی کار خیر با طرح آجر به آجر را دلیلی برای افزایش انگیزه مدرسه‌سازی دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۱۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
عمومی‌سازی کار خیر با طرح آجر به آجر انگیزه مدرسه‌سازی را بالا برد

سعید جلالی در این با عنوان کردن یاد میرزا حسن رشدیه و باغچه بان گفت: یکی از خصوصیت های ماهیت سازمان نوسازی این است که مردمان ذینفع و ذی‌نفوذیان در آن یکی هستند و ویژگی بعدی آن توانبخشی به نسل جدید و حالت تحول‌گرایی آن است.

وی افزود: متولیان این دستگاه در بحران های مختلف از جمله زلزله ورزقان، اهر و هریس با دست‌های خود مدرسه می‌ساختند و در بحران میانه و سراب با استفاده از مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی یاری رسان بودند.

جلالی در پایان خاطر نشان کرده و گفت: سهمیه جمعیتی آذربایجان شرقی ۵ درصد است، و حدود ۳۰۰ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ بودجه داشت ولی به طبع جمعیت این رقم باید حدود ۱۵۰ میلیارد تومان می‌بود. عمومی سازی کار خیر با طرح آجر به آجر انگیزه مدرسه‌سازی را بالا برد و همچنین این امر همراه با روحیه همگرایی آقای صدقی است که چیزی فراتر از هماهنگی است و به همین جهت امروز ۸۰۰ خیر و ۴ هزار مدرسه‌ساز در استان داریم.

ایمان قوی و هماهنگی بین بخشی می تواند گره گشای بسیاری از کارها باشد

همچنین در ادامه این مراسم، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: کارنامه نوسازی مدارس آذربایجان شرقی در سطح استان و کشور بسیار درخشان است.

جعفر پاشایی افزود: کارهایی چون افزایش بودجه سازمان مخصوصا در بازسازی، تعمیر، اجرای طرحهای متعدد مثل آجر به آجر، اصلاح سرویس ها ی مدارس،سیستم های گرمایشی، جذب خیرین از جمله کارهای خوب در استان است.

وی با اشاره به هماهنگی و جدیت مهندس صدقی گفت: ایمان قوی و هماهنگی بین بخشی می تواند گره گشای بسیاری از کارها باشد.

پاشایی افزود: علی رغم تمام محدودیت‌های مالی دولت کار در این مجموعه بسیار سخت و موثر است و باید قدردان این مجموعه بود. آنچه می ماند خوبی‌هایش و هدف فقط پایداری و درخشش جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار