احداث 40 پروژه ورزشی در مدارس استان اردبیل

اردبیل (پانا) - تفاهم‌نامه همکاری احداث 40 پروژه ورزشی در فضای مدارس، فی مابین اداره کل آموزش و پرورش و معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری اردبیل امضا شد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
احداث 40 پروژه ورزشی در مدارس استان اردبیل

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه، کلام اله صفری، سرپرست آموزش و پرورش استان با تشکر ویژه از کمال الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری و داود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: فضاهای ورزشی به عنوان یکی از مهم‌ترین محیط‌های تربیتی نقش موثری در ارتقای سلامت جسمی، روحی، نشاط و شادابی دانش‌آموزان ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه محیط‌های ورزشی به عنوان مکان‌های تربیتی نقش به موثری در پرورش روح و جسم دانش‌آموزان دارند، افزود: در محیط‌های ورزشی دانش‌آموزان در کنار رقابت، کار گروهی، حس تعاون، مسئولیت‌پذیری و احترام متقابل و جوانمردی را یاد می‌گیرند.

سرپرست آموزش و پرورش استان با عنوان اینکه این پروژه‌ها در هفته گرامیداشت مقام معلم کلنگ‌زنی خواهند شد، ابراز امیدواری کرد: عمده این فضاها که 35 چمن مصنوعی و 5 سالن ورزشی است، در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

صفری تصریح کرد: با به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها نزدیک به 23 هزار مترمربع به فضاهای ورزشی آموزش و پرورش استان اضافه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار