مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی رسالت اتحادیه انجمن‌های اسلامی است

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی رسالت مهم اتحادیه‌های انجمن‌های اسلامی دانش آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۷۰۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی رسالت اتحادیه انجمن‌های اسلامی است

جواد جنگی در بازدید از دفتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان غربی افزود: اتحادیه انجمن اسلامی در کنار بسیج و سایر تشکل‌ها پیشتاز انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب به دانش آموزان است.
وی اضافه کرد: این اتحادیه در برگزاری جشن‌های انقلاب و مراسمات مختلف یکه تاز بوده است و حمایت از این انجمن می تواند کمک شایسته ای به پرورش نیروهای انقلابی داشته باشد.
جنگی ادامه داد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خیمه انقلاب اسلامی در مدارس و محیط دانش آموزی است و با این سابقه شکوهمند و پرافتخار، علمدار فعالیت های تربیتی- فرهنگی در سطح مدارس متوسطه است.
وی ادامه داد: این اتحادیه تلاش می کند تا دانش آموزان برومند این سرزمین بتوانند با ایده ها و خلاقیت های نوجوانانه خود فعالیت های تشکیلاتی، فرهنگی و تربیتی را در کنار جهاد علمی بیاموزند. تا بتوانند آینده سازان این مرز و بوم باشند.
در این نشست که با همراهی مشاور مدیرکل و معاون آموزش ابتدایی انجام شد، مدیرکل آموزش و پرورش به مشکلات و مسایل این تشکل گوش فرا داد و قول مساعدت در راستای رفع مشکلات آنان داد.
اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان غربی هم اکنون در خیابان امام خمینی (ره) ارومیه رو به روی مسجد سردار واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار